וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - בית"ר ירושלים: קלינגר עדיין בלי אלטמן, רוני לוי יידרש להתפשר

1.6.2020 / 23:15

האדומים הנלהבים יודעים ש"בית"ר תירק דם כדי לנצח", אבל בית"ר מגיעה עם סגל חסר מאוד. יוסי בניון ערך שיחות אישיות עם ורדאסקה וגרסיה (ג', ספ'4, 20:40). הסטטיסטיקה מעודדת את בית"ר

מחזור 28הסתיים02/06/2020
הפועל תל אביב
  • אלטמן (17, פנדל)
  • אלטמן (39)
  • בוזגלו (59)
0
    בית"ר ירושלים
    צילום: דוברות בית"ר ירושלים

    בווידאו: דן איינבינדר לאחר ה-1:1 של בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע

    הפועל תל אביב

    ניר קלינגר וחניכיו ירצו להשיג מחר (שלישי) ניצחון שני ברציפות בפלייאוף העליון נגד בית"ר ירושלים בבלומפילד (ספורט 4, 20:40) במסגרת המחזור השני בפלייאוף העליון וה-28 בליגה. בהפועל אמרו לקראת המשחק: "למרות שזה ללא קהל, מדובר ביריבות אמיתית בין הקהלים ובית"ר תירק דם כדי לנצח אותנו, אסור לנו להוריד רגל מהגז". ניר קלינגר ערך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים ואת האסיפה הטקטית לקראת המשחק הוא שומר למחר.

    בנוגע להרכב הקבוצה, המאמן לא תרגל היום 11 אך נראה כי האפשרות היחידה לשינוי היא הצבתו של עומר דמארי בחוד על חשבונו של מייקל אולהה. עמרי אלטמן ערך אימון עם הקבוצה וצפוי להיכלל בסגל אך לא יפתח. ניר לקס ועידן כהן נפרדו היום מהשחקנים לאחר שסירבו להצעה לפיה יקבלו שכר מינימום של 5,200 שקל ודרשו את שכר יוני בדומה לחבריהם, בקיצוץ של 50 אחוז.

    קלינגר אמר היום לקראת המשחק: "התאוששנו מהמשחק בחיפה, גם בפן המנטלי וגם בפן הגופני. השחקנים הבינו שזו רק תחילת הדרך ובכדי שנוכל להגיע למטרות שלנו נצטרך המשכיות. כולנו מודעים לקושי ולכך שתהיה תחלופה של שחקנים בתקופה הזו. אם מישהו שכח, גם אנחנו שיחקנו ללא מלך השערים שלנו וגם ללא ספירובסקי ששוחרר. לא דיברנו על זה כי אני חושב שזה הכוח של הסגל שלנו, שמאפשר לנו להתגבר על חסרונם של שחקנים כאלה ואחרים. אנחנו מתכוננים במלוא הרצינות למשחק מול בית"ר ירושלים וכמובן שיהיו שינויים בהתאם לנסיבות. רק לקראת המשחק נדע מי השחקנים העומדים לרשותנו מבחינה גופנית".

    שחקן הפועל תל אביב רז שלמה מול שחקן בית"ר ירושלים שלומי אזולאי. ברני ארדוב
    הניצחון הביתי האחרון של הפועל תל אביב על בית"ר היה 1:3 בינואר 2014/ברני ארדוב

    בית"ר ירושלים

    בבית"ר ירושלים רוצים להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף ולפחות לשמור על פער 5 הנקודות מהפועל באר שבע בקרב על המקום השלישי. רוני לוי הרבה להעיר לחניכיו מאז המשחק על חוסר הריכוז בהנעת הכדור והדיוק במסירה, כאשר גם המנהל המקצועי יוסי בניון ערך היום שיחות עם שחקנים לקראת המשחק מחר, ביניהם ליוואי גארסיה ודיוגו וארדסקה.

    מי שלא ייכללו בסגל הקבוצה הם אנטואן קונטה המורחק, כמו גם עלי מוחמד וחנן ממן המוצהבים, אלירן עטר שייעדר בשבועות הקרובות ומקס גרצ'קין הפצוע. שלומי אזולאי עדיין סובל מצוואר תפוס אך צפוי לפתוח. למרות הסגל החסר, בצוות המקצועי הוחלט להוריד עומסים מעידן ורד והוא יפתח על הספסל. שלום אדרי אמור לקבל הזדמנות במרכז השדה ואילו פרדי פלומן וליוואי גארסיה ישחקו באגפים.

    רוני לוי אמר לקראת המשחק: "בסך הכול היו דברים טובים מאוד במשחק האחרון וכעת אני מצפה ושואף משחקנים ליותר, ובטוח שעם הזמן נלך ונשתפר. חלק מהמשחק הוא ששחקנים חסרים, יש צהובים ופציעות. יצא לנו שדווקא במשחק הזה יש לנו כמות גדולה, אבל זאת המציאות והסיטואציה, ובדיוק בשביל זה יש סגל עם 20 שחקנים".

    עוד בוואלה!

    רוני לוי: "יש פציעות והרחקות, אבל בשביל זה יש 20 שחקנים בסגל"

    לכתבה המלאה
    שחקן בית"ר ירושלים, שלום אדרי. קובי אליהו
    הזדמנות. אדרי/קובי אליהו

    טריוויה

    * 12 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות הניבו שבעה ניצחונות חוץ (חמישה של בית"ר ירושלים ואחד של הפועל תל אביב) ברצף ולפניהם ארבע תוצאות תיקו.

    * הניצחון הביתי האחרון של הפועל תל אביב היה 1:3 בינואר 2014. עומר דמארי היה בין הכובשים באדום, כשעל הקווים של בית"ר עמד רוני לוי.

    * מאז יש לבית"ר ירושלים ארבעה ניצחונות חוץ על האדומים, כך שניצחון נוסף ישווה את השיא משנות ה-80' במפגשים בין הקבוצות, אז בית"ר ניצחה חמש פעמים ברציפות כאורחת.

    * כל 12 משחקי הליגה האחרונים של הפועל תל אביב הגיעו להכרעה: תשעה ניצחונות ושלושה הפסדים.

    * שער מבחינת הפועל תל אביב שווה בדרך כלל גם ניצחון. הפעם האחרונה שכבשה והפסידה הייתה במחזור התשיעי, כשהובילה על מכבי חיפה ונוצחה 2:1 בתוספת הזמן.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully