וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק המושלם של חוזז ומכבי תל אביב: "אי אפשר לבקש תסריט יותר טוב"

31.5.2020 / 6:33

שחקן הכנף שפתח לראשונה מאז דצמבר גנב את ההצגה במשחק החזרה של הצהובים לליגה, השחקנים משבחים ומרגישים שהאליפות מתקרבת: "הכול יצא לטובה". מחמאות גם לטננבאום, איביץ' שולח לטיבי תנחומים

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

סיפוק גדול במכבי תל אביב ממחזור החזרה לליגת העל. לצד הניצחון 0:2 על הפועל חיפה, קיבלו במכבי תל אביב שעה מאוחר יותר את הבשורה כי מכבי חיפה הפסידה להפועל תל אביב והפער בין הקבוצות גדל לתשע נקודות לפני המפגש ביניהן ביום רביעי בבלומפילד. "אי אפשר היה לבקש תסריט טוב מזה", הודה אמש שחקן במכבי תל אביב. "גם ניצחנו בלי לספוג, גם מכבי חיפה הפסידה. הכול יצא לטובה אבל אנחנו נדע לשים את זה בצד ביום רביעי ולא ניתן להתלהבות הזו לפגוע בנו. אם נפסיד למכבי חיפה, נעשה לנו נזק גדול. יש לנו הזדמנות להיות ביום רביעי בלילה עם 12 נקודות הפרש וזה כבר חתיכת פער".

סיפור המשחק אתמול היה מתן חוזז. מאז ההפסד להפועל אום פאחם בגביע המדינה ב 21 בדצמבר 2019, שחקן הכנף לא פתח בהרכב אצל ולאדן איביץ'. הסרבי נתן לו דקות כמחליף מול מכבי נתניה לפני פגרת הקורונה, אבל את חולצת ההרכב קיבל חוזז לראשונה מאז ההשפלה בגביע אתמול כשהוא גובר על יונתן כהן, ניק בלקמן ואילון אלמוג שיכולים לשחק בכנף שמאל. "מגיע למתן לחזור לשמוח ומגיע לו שאיביץ' נתן בו שוב אמון", אמרו אמש במכבי תל אביב, אחרי שחוזז כבש את השער הראשון של הקבוצה והגביה את הקרן שהובילה לשני.

חוזז סיפר בסיום: "עברתי תקופה לא קלה העונה, עם הרבה עליות וירידות. המשפחה שלי דחפה אותי להאמין שאני יכול לחזור לעצמי. עבדתי מאוד קשה כדי לחזור ולקבל שוב את הקרדיט. זה לא קל כי מכבי תל אביב היא לא קבוצת תחתית. יש כאן שחקנים מעולים והתחרות על ההרכב מאוד גדולה. התחרות הזו גורמת לנו להיות יותר טובים". איביץ' אמר על ההחלטה שלו: "יש לי ארבעה שחקנים על העמדה הזו. אני עוקב כל יום באימון אחרי היכולת והאופן שבו כל שחקן מתאמן. מתן הוכיח לי במשך חודשיים שמגיעה לו הזדמנות מחדש".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם מתן חוזז. ברני ארדוב
הרוויח את הצ'אנס המחודש ביושר. חוזז חוגג עם שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

חוזז הצטיין, אבל במחצית הראשונה כשמכבי תל אביב לא היתה בשיאה, הפועל חיפה היתה אפילו יותר מסוכנת ומצאה מאחור את דניאל טננבאום ששוב מתמיד ברצף חדש של משחקים ללא ספיגה. למעשה שמר אתמול שוער מכבי תל אביב על משחק רביעי ברצף ללא ספיגה כאשר השער האחרון שספג היה מול הפועל חיפה בתיקו 1:1 ב-8 בפברואר. טננבאום כנראה לא מתכוון לתת צ'אנס מחודש לאנדראס יאניוטיס ובמשחק הקאמבק לליגה, הציל כמה כדורים מסוכנים והיה מאוד עירני.

חוזז ושחקנים אחרים הקדישו את הניצחון לאיתן טיבי שהיום יביא לקבורה את אביו משה אשר נאבק בשנה האחרונה במחלה קשה ונפטר בטרם עת. איביץ' סיפר כי טיבי ניגש אליו כבר שלשום ועידכן אותו בהרעה במצב אביו והוסיף כי יהיה לו קשה להתרכז במשחק. אתמול בצהריים כבר הגיעה הבשורה הרעה על פטירת האב וטיבי הוצא מהסגל. גם ביום רביעי מול מכבי חיפה, הוא ייעדר. "זה רגע קשה. איתן הוא בחור חזק ואני מקווה שהוא יחזור אלינו בקרוב", אמר איביץ'. עדיין לא ברור אם הקבוצה תוכל להשתתף בהלוויה לאור מגבלות הבידוד שחלות עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully