וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי סנטוריון: "אחרי מות סבתי ובת זוגי, שקלתי להתאבד"

הכדורגלן הארגנטינאי סיפר אחרי הטרגדיה: "אי אפשר לתאר את הכאב. חשבתי להרוג את עצמי, אבל הבנתי שזה עדיין לא הזמן שלי"

יוטיוב

ריקי סנטוריון, שחווה טרגדיה גדולה בחודשיים האחרונים, התראיין ל-Tyc Sport בארגנטינה וסיפר שבשלב מסויים שקל להתאבד. שחקן ולס סארספילד, שנחשב לפני כמה שנים להבטחה גדולה ואף היה בסגל הרחב של נבחרת ארגנטינה לפני מונדיאל 2018, איבד במרץ האחרון את בת זוגו מלודי פאסיני - כמה שבועות בלבד אחרי מותה של סבתו.

פאסיני, שסבלה מבעיות בריאות במשך שנים ארוכות, עברה אירוע לבבי בזמן שנהגה, התנגשה ברכב חונה ונהרגה. סנטוריון סיפר בסוף השבוע: "אחרי שסבתי ומלודי מתו, חשבתי להתאבד. אם לא הייתי מרים את עצמי במהרה, אני חושב שהייתי הורג את עצמי. אבל הרגשתי שזה עדיין לא הזמן שלי. הייתי צריך להמשיך בשביל סבתא ובשביל מלודי. הכאב הוא משהו שאי אפשר להסביר, אתה רוצה שזה יהיה חלום, אבל מבין שזו המציאות ושאתה חייב לחיות איתה".

ריקרדו סנטוריון עם מלודי פאסיני. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
סנטוריון עם בת זוגו, מלודי/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בריאיון הראשון שלו אחרי מותה של בת זוגו, לפני כשבועיים, אמר סנטוריון: "היא לימדה אותי הכל", אמר, "אני מאוד כועס על אלוהים, מאוד פגוע ממנו. הוא זה שמחליט מתי אדם צריך ללכת, היום אני מבין זאת - לפני שנתיים כנראה שלא הייתי מקבל את זה. יש לי הרבה שאלות ולעולם לא אקבל תשובות. זה חלום רע שלא אתעורר ממנו. אצטרך ללמוד לחיות עם האובדן הזה".

מלודי סבלה מבעיות בלב במהלך חייה, מאז שהחלימה מסרטן בגיל 6. בימים שלפני מותה שהתה בבידוד יחד עם סנטוריון בפוארטו מאדרו. "באיזשהו שלב היא אמרה לי שהיא לא יכולה להתמודד יותר עם בעיות הבריאות שלה", אמר סנטוריון בבכי, "אבל היא הייתה לביאה והיא נלחמה כמה שהייתה יכולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully