וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל: "מדהים שקיירי ודוראנט רוצים שאשחק איתם בברוקלין"

כוכב וושינגטון וויזארדס התייחס לאפשרות שיצטרף לנטס: "שיט, זה מדהים. אהיה נאיבי אם אומר שאני לא חושב על זה"

צילום מסך

למרות נגיף הקורונה והעובדה שאין משחקים ב-NBA, שמו של גארד וושינגטון בראדלי ביל הוזכר כמועמד לעבור בכמה שמועות טרייד. בשבוע שעבר פורסם שברוקלין קיימה שיחות ראשוניות לגבי האפשרות לצרף את הגארד בן ה-26 שחתם על הארכת חוזהו בוויזארדס בשנתיים נוספות תמורת 72 מיליון דולר באוקטובר.

ביל עצמו התייחס לשמועות ואמר: "זו לא הפעם הראשונה שאני שומע את הדיבורים האלה וזה מעניין. בשבילי, זה סימן של כבוד, שעשיתי דברים שגורמים לאחרים לרצות לשחק איתי. זו הרגשה שבלתי תיאמן. כשאתה שומע שקיירי אירווינג וקווין דוראנט רוצים אותך, שיט, זה מדהים".

שחקן וושינגטון בראדלי ביל. AP
דוראנט ואירווינג רוצים אותו לצידם? ביל/AP

"באותו הזמן, אני לא באמת יודע כמה השמועות האלה נכונות או כמה שזה יהיה קל לעשות מהלך כזה. גם התבססתי כבר בוושינגטון הבירה. הקדשתי את עצמי לעיר הזו, לקהילה. אני אוהב להיות פה ויכול להיות נהדר להמשיך את המסע פה במקום לעבור לקבוצה אחרת. אבל אהיה נאיבי אם אומר שאני לא חושב על זה כשהסיפורים האלה עולים".

ביל המשיך ואמר: "הדבר שאני הכי רוצה עכשיו זה לחזור לשחק עם ג'ון וול. אני רוצה לראות אותו חוזר לרמה הגבוהה שהוא שייך אליה, במיוחד כיוון שאני גם השתפרתי כל כך בזמן שהוא בחוץ בגלל הפציעה. מה אנחנו יכולים להשיג ביחד? אני רק שמח שהוא בריא ועובד קשה כדי לחזור לעצמו".

וול לא שיחק מאז דצמבר 2018 ועבר שני ניתוחים. למרות זאת ביל אופטימי ואמר: "הוא נראה נהדר, התעודדתי מאוד לראות אותו. עברנו מלראות אותו מסתובב בכיסא גלגלים ללראות אותו מטביע. הוא חזר ואני שמח. ברור שהחזרה שלו תוכל לשנות לחלוטין את כל הקבוצה".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully