וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט בליגת האלופות נעצר במסיבה עם נערות ליווי, קוקאין ונשק

סלבקו וינצ'יץ', שופט כדורגל סלובני שניהל העונה משחקים בליגת האלופות, נמצא במרכז פרשה עסיסית בסלובניה, אחרי שנמצא בווילה עם סמים, אקדחים וסרסורית מפורסמת

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד מתאמנת לקראת החזרה למגרשים

סלבקו וינצ'יץ', שופט כדורגל סלובני שניהל העונה משחקים בליגת האלופות, נעצר לחקירה בבוסניה אחרי שנתפס מבלה במסיבה שבה נמצאו נערות ליווי, כלי נשק וסמים. וינצ'יץ', שנחשב לשופט מוערך על ידי פיפ"א, נעצר כחלק מפרשת המעקב אחרי טיאנה מקסימוביץ', שמוכרת יותר כ"טיאנה אייפון", החשודה בזנות ובסרסרות.

וינצ'יץ' בן ה-40 היה ככל הנראה רק אורח במסיבה, שבה בילו 26 גברים ו-9 נשים, חלקן נערות ליווי כאמור. במקום שבו נערכה המסיבה נמצאו קוקאין ואקדחים. על פי ההערכה, "הגברים במסיבה הגיעו כדי להשתמש בשירותיהן של נערות הליווי אותן סרסרה טיאנה". טיאנה גם ניסתה לחצות את הגבול, ושהתה עם שלוש נשים בסירה שחצתה את הנהר שבין המדינות. חלק מהחשדות נגד המעורבים כוללים גם הדחה לזנות וסחר בנשים ובסמים.

מדובר בשופט פיפ"א כבר עשר שנים, שרק השנה שפט שלושי משחקי צ'מפיונס, כולל אלה של מנצ'סטר סיטי וליברפול. לטענתו, "אחרי פגישה עם אנשי עסקים הוזמנתי למסיבה, נעניתי להזמנה, הגעתי למקום עם עוד 40 איש שבו לא הכרתי אף אחד. אחרי פשיטת המשטרה הסברתי להם מה קרה, ושוחררתי".

צפו בפשיטה של המשטרה, כולל הופעה קצרה של וינצ'יץ' כ-14 שניות מתחילת הסרטון

השופט הסלובני סלאבקו וינצ'יץ' עם שחקני טוטנהאם. GettyImages
שופט בכיר ביום, איש מפוקפק בלילה? סלאבקו וינצ'יץ' עם שחקני טוטנהאם/GettyImages

וינצ'יץ' בן ה-40 נחשב לבכיר השופטים בסלובניה ולשופט בינלאומי ותיק. הוא הפך לשופט בינלאומי בשנת 2010, שימש כקוון ביורו 2012 ומאז שפט משחקים רבים בליגת האלופות ובליגה האירופית. אחרי אחד המשחקים בהם שפט בעונת 2014/15 בליגה האירופית בין גנגאן לדינמו קייב, הוא "כיכב" בכותרות בזכות שני כרטיסים אדומים מפוקפקים ביותר שהניף לעבר שחקני הקבוצה האוקראינית.

איגוד השופטים הסלובני הגיב ואמר ש"הימצאותו במסיבה היא שילוב של חוסר מזל ונסיבות מצערות, הוא פשוט היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully