וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי יכול לשחק עוד הרבה שנים בעמדה שצ'אבי שיחק"

עוזרו של גווארדיולה לשעבר התייחס לקריירה של כוכב ברצלונה: "אם הוא היה זוכה במונדיאל, בארגנטינה היו מכתירים אותו למלך במקום מראדונה"

אתר רשמי

דומנק טורנט היה העוזר של פפ גווארדיולה יותר מעשור. הוא היה אחד מאותם אנשי מקצוע שעקבו אחרי ליאו מסי עוד כשזה שיחק ברוסאריו כילד קטן והמשיך ללוות אותו כששיחק באקדמיה של ברצלונה בגיל 15.

טורנט התראיין ל"אולה" הארגנטינאי והתייחס להמשך הקריירה של מסי: "אני חושב שהוא יכול לשחק עוד כמה שנים. אם הוא יאבד מהמהירות שלו הוא יכול לשחק בעמדה שצ'אבי שיחק ולנהל את המשחק ממרכז השדה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג שער. GettyImages
הגדול בכל הזמנים? ליאו מסי/GettyImages

טורנט ניתח גם את ההתפתחות של מסי עם השנים: "הוא היה מרשים. בהתחלה הוא ניצל את היתרון האיכותי שלו, אבל בהמשך הוא הפך להיות שחקן קבוצתי והיום הוא משחק כמו שאף אחד אחר לא משחק. הוא יכול להיות על המגרש 70 דקות, אבל הוא סכנה מתמדת על השער".

המאמן התייחס גם להשוואה בין הפרעוש לאגדה ארגנטינאית אחרת, דייגו מראדונה: "אי אפשר לשחזר את מה שמסי עושה. דייגו היה שחקן אחר, אבל הוא זכה במונדיאל במקסיקו כמעט לבדו. הוא היה השחקן הכי מכריע שראיתי אי פעם במונדיאל. ליאו היה יכול לזכות במונדיאל בברזיל ב-2014. אם זה היה קורה, בארגנטינה היו מכתירים את מסי למלך הבלתי מעורער. זה לא הוגן לשפוט את מסי לפי התרומה שלו לנבחרת או אם הוא זכה במונדיאל או לא. אני ממש מקווה שמסי יזכה במונדיאל בקטאר, אני חושב שזה מגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully