וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה וסקציה נס ציונה קיבלו אישור לארח באצטדיון רמת גן

שתי נועלות הטבלה, שאירחו את משחקיהן באצטדיון המושבה עד כה, התבשרו שבשל המצב שנוצר הן יוכלו לעבור לרמת גן כדי לחסוך בעלויות

אתר רשמי

מנהלת הליגות הודיעה היום (רביעי) שניתן אישור חריג להפועל רעננה וסקסציה נס ציונה להחליף את מגרשן הביתי במהלך העונה, למרות שהדבר אסור על פי התקנון. שתי הקבוצות, שאירחו העונה את משחקיהן באצטדיון המושבה, ביקשו לעבור לרמת גן על מנת לחסוך בעליות בשל משבר הקורונה, ואחרי תקופת המתנה ארוכה קיבלו לבסוף תשובה חיובית, כשהאישור התקבל בשל המצב המיוחד שנוצר והעובדה שמשחקי הפלייאוף התחתון ייערכו ללא קהל.

רעננה, השקועה עמוק במקום האחרון בטבלה ומינתה השבוע את אייל לחמן למאמנה, חוזרת לאצטדיון רמת גן בו אירחה בעונה שעברה, בעוד שנס ציונה, שנמצאת במקום הלפני אחרון במרחק של נקודה מהקו האדום, לא קיבלה אישור לארח במגרשה המקורי בעיר מכיוון שאין בו 5,000 מקומות, וגם היא תנדוד כעת מפתח תקוה לרמת גן.

אצטדיון רמת גן קשת בענן. ברני ארדוב
אצטדיון רמת גן/ברני ארדוב

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות, מסר: "עקב משבר הקורונה, שחייב את הקבוצות לשחק בלוח משחקים צפוף וללא קהל, והרצון להקל כלכלית על המועדונים הפועל רעננה וסקציה נס ציונה, אפשרנו לכל מי שביקש את מעבר המשחקים לתקופת משחקי הפליאוף לאיצטדיון רמת גן".

עוד בוואלה!

גל כהן שמע על מינוי לחמן מהתקשורת: "אומר הכל על היחס של רעננה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully