וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג הפתיעה את באייר לברקוזן עם 1:4 בחוץ

הביתיות ממשיכה להיות חסרת חשיבות, והפעם הקבוצה של פטר בוס הופתעה וירדה למקום החמישי. פרנקפורט חילצה 3:3 מפרייבורג

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

אחרי הניצחון של באיירן מינכן במשחק העונה והגדלת הפער בפסגה, המחזור ה-28 בבונדסליגה נמשך הערב (שלישי) עם שלושה משחקים וגם בהם קבוצות הבית לא הצליחו לנצח, כשהתוצאה המרשימה מכולן הייתה 1:4 של וולפסבורג בלברקוזן. למעשה, ב-22 משחקים מאז חזרת הבונדסליגה, נרשמו רק שלושה ניצחונות בית.

שחקני וולפסבורג חוגגים. רויטרס
כל כדור חופשי הניב שער. מקסימיליאן ארנולד, משמאל, עם החברים/רויטרס

באייר לברקוזן - וולפסבורג 4:1

הקבוצה של פטר בוס ניצחה ב-11 מ-12 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, וגם ביוצא הדופן סיימה ב-1:1 בלייפציג, אבל הערב קרסה מול הזאבים שניצחו בביי ארינה גם בעונה שעברה. מקסימיליאן ארנולד בישל לבלם מארין פונגראציץ' במצב נייח בדקה ה-43 ואז כבש בעצמו בדקה ה-64, עם כדור חופשי שפגע בחומה בדרך. רנאטו שטפן נגח את השלישי בדקה ה-68 ואחרי שבע דקות ארנולד שוב בישל בכדור חופשי לפונגראצ'יץ' הקרואטי, שנגח פנימה את השני שלו אחרי שלא כבש לפני כן בבונדסליגה. יוליאן באומגרטלינגר האוסטרי צימק בדקה ה-86 ולפחות מנע את התבוסה בפער הכי גבוה בבית מאז 1984 (5:1 לבאיירן מינכן).

לאונרדו ביטנקורט שחקן ורדר ברמן מול יאן זומר שוער בורוסיה מנשנגלדבאך. רויטרס
ברמן וגלדבאך לא הצליחו לכבוש. לאונרדו ביטנקורט מול יאן זומר/רויטרס

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0

האורחת ניצלה חלקית את ההפסד של לברקוזן ועלתה למקום הרביעי בזכות הפרש שערים עדיף. ורדר ברמן, המדורגת לפני אחרונה שקטעה רצף כישלונות עם ניצחון בפרייבורג בשבת, השיגה נקודה נוספת וכעת היא רק שתי נקודות מפורטונה דיסלדורף והמקום במבחנים, אבל סופרת כבר 11 משחקי בית רצופים ללא ניצחון (הכי הרבה מאז גרויטר פירת ב-2012).

טימותי צ'אנדלר שחקן איינטרכט פרנקפורט (מימין). רויטרס
מנע הפסד. טימותי צ'אנדלר/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - פרייבורג 3:3

קאמבק ביתי הציל את אדי הוטר מהפסד חמישי רצוף בכל המסגרות. פרייבורג השביעית הוליכה משער של וינצ'נזו גריפו (28) אבל אנדרה סילבה איזן מקרוב (35). נילס פטרסן (67) החזיר את היתרון לאורחת עם נגיחה עוצמתית וגריפו בישל מיד ללוקאס הולר (69) אלא שפרנקפורט לא ויתרה. היפני דאיצ'י קמאדה ניצל איבוד כדור מביך של רובין קוך ברחבה בדקה ה-79, והמחליף טימותי צ'אנדלר השווה מהאוויר בחלוף שלוש דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully