וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן הקורונה הראשון בכדורגל: שחקן בוליביאני מת לאחר דודו ולפני אביו

שלושה בני משפחת רומן, כולם מקבוצת הכדורגל אוניבריסטריו בני, נכנעו למחלה: הדוד שאימן, האב שניהל והבן ששיחק גם בנבחרות הנערים של בוליביה

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

ליגות הכדורגל חוזרת בהדרגה לפעילות אחרי פגרת הקורונה הארוכה, אבל דווקא עכשיו יש קורבן ראשון של המחלה בענף: הכדורגלן הבוליביאני פרנס רומן גוסמן. שחקן ההגנה של קבוצת אוניברסיטריו בני, מהליגה השנייה בבוליביה, נכנע למחלה כמה ימים אחרי דודו ששימש כמאמנו, ואחריו מת גם אביו שהיה מנהל הקבוצה.

פרנס רומן הכדורגלן הראשון שמת בגלל נגיף הקורונה. מתוך טוויטר, צילום מסך
הכדורגלן הבוליביאני פרנס רומן/צילום מסך, מתוך טוויטר

נגיף הקורונה גבה קורבנות רבים באזור בני בבוליביה, וכאמור הגיע גם לקבוצת הכדורגל. בשכונה סיפרו לתקשורת הבוליביאנית: "הם דיברו רק על כדורגל, עד לחודש מאי אף אחד לא היה מודע למצב, אבל אז אחד מהם חלה ופונה לבית החולים. בתוך פחות משבועיים, הנגיף מחק כמעט את כל המשפחה. הכדורגלן, האבא שהיה הבוס והדוד ששימש כמאמן. גם הסבתא מאושפזת והאימא מחלימה".

אנחל סוארס, נשיא הכדורגל של בני, אמר: "האובדן הראשון היה של הדוד, ואף אחד לא יודע כיצד הוא נדבק. הייתה לו מחלה שהוא נאבק בה, אבל יחד עם הקורונה זה הכריע אותו. הקבוצה הזו נוסדה בזכות הכוח של המשפחה. נעזרנו בשמן של תנינים כדי להילחם בנגיף".

פרנס רומן בן ה-27 שיחק בקבוצות שונות במהלך הקריירה שלו. הוא היה בנבחרות הנערים של בוליביה (השתתף באליפות דרום אמריקה עד גיל 15 וייצג את הנבחרת עד גיל 17) ושיחק בליגה הבכירה עם נסיונל פוטוסי, לפני שחזר לאוניבריסטריו בליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully