וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס טונייס: "הייתה לי שנה פנטסטית בבית"ר, עד הטלפון ששינה הכול"

הבלם בן ה-33 ששיחק אצל הירושלמים ב-2013/14, נזכר בעונה הראשונה שלו מחוץ לספרד, סיכם תקופה ארוכה בתאילנד וטען: "בהישארות של סלטה כמעט חטפתי התקף לב"

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד מתאמנת

אנדרס טונייס, בלם בית"ר ירושלים בעונת 2013/14 שהפך לאגדה בכדורגל התאילנדי אחרי שש שנים וארבע אליפויות בבוריראם יונייטד, התראיין לעיתון "אס" לאחר סיום התקופה שלו בתאילנד והתייחס בין היתר לעונה שלו בישראל - הראשונה שלו מחוץ לספרד.

אנדרס טונייס שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
אנדרס טונייס בטדי ב-2013/נועם מושקוביץ

בלם נבחרת ונצואלה, שהגיע לבית"ר אחרי שסייע לסלטה ויגו להעפיל ללה ליגה וגם לשרוד לאחר מכן, נזכר: "לואיס אנריקה אמר לי אז שאני לא בתוכניות שלו, הודיתי לו על הכנות ורציתי לצאת להשאלה, אבל כבר היה חודש ספטמבר והחלון היה סגור ברוב המדינות. עברתי כמושאל לבית"ר ירושלים והייתה לי שם שנה פנטסטית. לקחתי את ג'ונתן וילה איתי ובאמת הייתה לנו תקופה נהדרת. אלא שאז הגיע טלפון מאלחנדרו מננדס שאימן אותי במחלקת הנוער של סלטה, וזה שינה הכול. הלכתי בעקבותיו לתאילנד, וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלתי בחיי".

טונייס הסביר: "מבחינה כספית זו הייתה הצעה שלא יכולתי לסרב לה, אבל זו גם הייתה קבוצה עם הרבה ספרדים אז הכול הלך בקלות. מכדורגל בלה ליגה עברתי לשחק בתאילנד, אבל התאקלמתי במהירות. כילד אתה חולם לשחק בברנבאו ובקאמפ נואו, ואני כבר עשיתי את זה. אז התחלתי לחשוב על המשפחה והעתיד שלנו. לא היססתי להיענות להצעה הזו. יש לי את הזכות להתפרנס מכדורגל ואני עושה את מה שאני אוהב - זה לא משנה איפה. לא יכולתי לבקש יותר".

הבלם בן ה-33 סיפר על סיוטים שהיו לו לאחר אובדן האליפות במחזור האחרון בתאילנד, אבל הבהיר: "זה עדיין לא היה דומה להישארות של סלטה ב-2013. אז השיער שלי האפיר וכמעט קיבלתי התקף לב. זה מראה כמה הכדורגל חשוב לך. אם אתה מפסיד והולך לישון רגוע, משהו כנראה לא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully