וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר כדורי ערערה ליו"ר המוסד לבוררות בהתאחדות: "לא נוותר עד שהצדק ייצא לאור"

26.5.2020 / 16:43

ארגון השחקנים הגיש ערעור בשמה של שוערת הפועל רעננה שחלתה בסרטן ודורשת לכבד את ההסכם עמה: "החלטה כזו אנושית לא יכולה להתקיים, בטח שלא בספורט"

ארגון השחקנים הגיש היום (שלישי) ערעור בעניינה של ספיר כדורי, הכדורגלנית של הפועל רעננה שחלתה בסרטן וקבוצתה ביטלה את ההסכם עמה. כזכור, כדורי ערערה לבוררות להתאחדות לכדורגל, אבל זו דחתה את תביעתה ופסקה נגד כדורי, שגם נדרשה לשלם את שכר טרחת הבוררת, בסך 6,000 ₪ + מע"מ. בערעור, שהוגש הפעם ליו"ר המוסד לבוררות בהתאחדות לכדורגל, עו"ד עמיאל תגר, מציין הארגון כי ספיר שימשה כשוערת הקבוצה, לאחר שעברה בהצלחה את כל המבדקים הרפואיים ואף לקחה חלק פעיל בפעילות הקבוצה, עד אשר התגלתה בגופה המחלה.

ספיר כדורי ניר אלון ארגון השחקנים. יחצ, אתר רשמי
ספיר כדורי עם ניר אלון ומושיקו מישאלוף/אתר רשמי, יחצ

ארגון השחקנים טוען כי מדובר בהחלטה תקדימית מוטעית, שלא בחנה את העניין לפי המתרחש בעולם הספורט וכי נעשתה בניגוד לתקנון, באופן חד צדדי וללא כל הודעה מוקדמת: "לא ניתנה הודעת ביטול רשמית, אלא זנחה הקבוצה את ההסכם וגירשה את התובעת (ספיר כדורי) בבושת פנים".

ספיר כדורי התייחסה לפרשה הזו ואמרה: "הערעור הזה הוא עמידה על העיקרון שלי שלא נוטשים שחקנית שחלתה ומתנערים ממנה. החלטה כזאת לא אנושית לא יכולה להתקיים, בטח שלא בספורט. אני מתכוונת להילחם למען הצדק - לא רק בשבילי, אלא בשביל כל השחקנים והשחקניות בעתיד".

מנכ"ל ארגון השחקנים והשחקניות, מושיקו מישאלוף אמר:
"אנחנו מחבקים את ספיר לכל אורך הדרך מול העוול הקשה שנעשה לה. לא נוותר, עד שהצדק ייצא לאור."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully