וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים סגלים: איבן אלמיידה בנהריה, אקיל מיטשל בגלבוע

26.5.2020 / 18:45

שחקן הפנים (27, 2.06 מ') מגיע לגלבוע מטרייסטה, הפורוורד האמריקאי ששיחק העונה בשבדיה חתם בקבוצה מעיר הנמל, עידו דוידי בהפועל אילת

אתר רשמי

בווידאו: שון דאוסון חוזר להתאמן

קבוצות ליגת העל עסוקות בימים הללו בסגירה הסופית של הסגלים לקראת חידוש העונה והאימונים. גלבוע/גליל עשתה זאת עם החתמתו של שחקן הפנים אקיל מיטשל שסיים את העונה בטרייסטה מהליגה האיטלקית. מיטשל (27, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת וירג'ינה משנת 2014 ששיחק בליגת הפיתוח, אנטיב ובולזאק מצרפת, ניו זילנד ברייקרס ובעונה החולפת בטרייסטה. הוא יחבור לטים קולמן, ג'ו תומאסון ומייקל יאנג בסגל של ליאור ליובין כשגלבוע תנסה לתפוס את המקום בפלייאוף.

מכבי אשדוד, שהחתימה אתמול את ג'יי אר הולדר, צירפה באופן רשמי את הפורוורד זאק קתברטסון. האמריקאי (23, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת קואסטל קרוליינה משנת 2019 בה רשם 18.2 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה הראשונה שלו כמקצוען העביר בבוראש השבדית, אחת הקבוצות החזקות בליגה הראשונה, שאף שיחקה במוקדמות היורופקאפ. ב-31 משחקים במסגרת הליגה השבדית הוא רשם 15 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

איבן אלמיידה שחקנה החדש של עירוני נהריה. אתר רשמי, אתר רשמי
נהריה השלימה את בניית הסגל. איבן אלמיידה (צילום: האתר הרשמי של עירוני נהריה)/אתר רשמי, אתר רשמי

הפועל אילת החתימה את הגארד עידו דוידי לעונה וחצי. שחקנה של מכבי הוד השרון (23, 1.89) שיחק במחלקת הנוער של מכבי רעננה, עמה זכה בדאבל בנוער, ושיחק בקבוצות הבוגרים של הפועל עמק חפר, הפועל כפר סבא ובשנתיים האחרונות במדי הוד השרון. הוא קלע 14 נקודות, הוריד 2.7 ריבאונדים ומסר 1.9 אסיסטים למשחק, כשהוא ממטיר מחוץ לקשת ב-41 אחוזים.

עירוני נהריה החתימה את השחקן איבן אלמיידה (31, 1.98) ששיחק בעונה האחרונה בנימברוק אלופת צ'כיה. בשתי העונות שקדמו הוא שיחק באנוויל ורוצלב וזכה עימה בשתי אליפויות הליגה הפולנית. בשנתיים האלה נבחר פעמיים לשחקן העונה וב-2019 ל-MVP של סדרת הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully