וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילי טרופר ביקר במכון וינגייט: "יביא לקידום הספורט ההישגי בישראל"

שר התרבות והספורט ערך סיור ראשוני כשהוא מלווה על ידי מנכ"ל המכון ומנכ"ל משרד הספורט ופגש מגוון ספורטאים וספורטאיות וצפה באימונים

אתר רשמי

בווידאו: שון דאוסון חוזר לאימונים

שר התרבות וספורט חילי טרופר עם אורי ששון. אתר רשמי, אתר רשמי
ערך סיור במכון וינגייט. טרופר עם אורי ששון/אתר רשמי, אתר רשמי

היום (שלישי) הגיע לביקור במכון וינגייט שר התרבות והספורט חבר הכנסת חילי טרופר. השר ביקר יחד עם מנכ"ל מכון וינגייט שי אברהמי, מנכ"ל משרד התרבות והספורט יוסי שרעבי, יושב ראש המועצה של המכון יקי אנוך ובעלי מקצוע נוספים במתחמי המכון וקיבל תדרוך אודות פעילות המכון בימי הקורונה ובאופן שוטף. במהלך הסיור פגש השר ספורטאיות וספורטאים, צפה באימונים והכיר את הצוות הפועל במקום. במהלך הביקור הוצגה תוכנית חמש-שנתית ובה דגשים על המשך פעילות המכון.

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט: "שמחנו לארח את השר טרופר במתחם ולהציג לו את עשייתנו לצד הצבת מטרות משותפות להמשך הדרך הכוללים את קידום ספורטאי המכון, תחזוק המתקנים והכנת הסגלים לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021. אנו תקווה כי הסיור הנוכחי הוא הראשון מיני רבים מסוגו וכי שיתוף הפעולה בינינו יביא לקידום הספורט ההישגי בישראל, על הבמה הארצית והבינלאומית כאחד".

השר טרופר סיכם: "זכות לבקר במכון וינגייט שהוא לפני הכל מעוז של מצוינות בספורט. המפגש עם הנהלת ועובדי המקום וכן עם הספורטאים המובילים בארץ, ביניהם ספורטאים אולימפיים רבים, היה מפגש עם עולם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully