וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: גוני יזרעאלי מצטרף לצוות המקצועי

26.5.2020 / 9:10

שחקנה של הפועל גליל עליון, ששיחק בחולון במשך ארבע עונות ואף שימש קפטן הקבוצה, יעזור לסגולים עד לסיום העונה ולאחר מכן ישוב לשחק. אם דדאס לא ישוב מיוון, עמית שרף יאמן את הקבוצה עד לסיום העונה

אתר רשמי

הפועל חולון הודיעה הבוקר (שלישי) כי גוני יזרעאלי, שחקנה של הקבוצה לשעבר, יחזור לקבוצה ויצטרף לצוות האימון של הסגולים. בחולון קיימת חוסר ודאות לגבי הגעתו של מאמן הקבוצה בעונה הבאה סטפנוס דדאס, וההחלטה היא שאם היווני לא יוכל להגיע לישראל ישמש עוזרו עמית שרף כמאמן הקבוצה עד לסיום העונה.

"הצטרפותו של יזרעאלי לצוות המקצועי כעוזר מאמן היא הדבר הטבעי והמתבקש ביותר עבור שני הצדדים.
אנו בטוחים שגוני יתרום לנו רבות מנסיונו ומהיכרותו עם המערכת", נאמר בהודעתה של חולון, "מבחינתו של גוני זהו עוד שלב בהכנה לקריירת האימון אליה הוא מכוון". עוד נמסר כי: "בכוונתו של גוני להמשיך ולשחק גם בעונה הבאה ועם סיומה של העונה הנוכחית יחל בהכנות לעונה הבאה כשחקן".

שחקן הפועל חולון גוני יזרעאלי. יוסי ציפקיס
ברוך שובך. יזרעאלי במדי חולון/יוסי ציפקיס

יזרעאלי בן ה-36 הגיע לחולון בקיץ 2007 וזכה עם הקבוצה באליפות ההיסטורית. הוא שב לקבוצה בשנת 2013 ושיחק בה במשך שלוש עונות נוספות כשבשתיים האחרונות הוא משמש כקפטן הסגולים. הוא ירד לשחק בליגה הלאומית בקיץ 2018 ומשחק מאז בהפועל גליל עליון. ליזרעאלי אליפות גם עם הפועל גלבוע/גליל משנת 2010.

הסגולים, שהחזירו מהשאלה את רועי הובר לפני שבוע, הודיעו על החזרתם של ארבעה שחקנים נוספים לסגל - הראל דדון, גיא פלטין, עמית ארבלי ואריאל ז'אנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully