וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז אדם חתם בהפועל תל אביב, שחר עמיר בהפועל אילת

25.5.2020 / 16:41

אחרי סגירת הלאומית, שחקני הליגה השנייה מצטרפים לסיום העונה בליגת העל. הגארד מנתניה שקלע 13.5 נקודות יעבור לאדומים, שחקנה של הוד השרון ישחק בקבוצה הדרומית. חן כלפון צפוי לשוב לראשון לציון

אתר רשמי

בווידאו: שון דאוסון חוזר לאימונים בבדאלונה

ההודעה על סיום הליגה הלאומית אישר את החתמות השחקנים הזרים שהגיעו מהליגה השנייה לליגה הראשונה לסיום העונה, אך גם נתן את האות להחתמות רשמיות מטעם קבוצות ליגת העל של שחקנים לאומית שאיתם ניהלו מגעים.

הפועל תל אביב החתימה את הגארד רז אדם, בוגר נבחרת העתודה מהשנתיים האחרונות, ששיחק בשנתיים האחרונות במדי אליצור נתניה. אדם (20, 1.90) רשם העונה במדי נתניה 13.5 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא יצטרף לסק הנרי, ג'ורדן דיוויס וים מדר בקו האחורי של האדומים.

שחקן נוסף שחתם היום הוא הגארד שחר עמיר שמצטרף להפועל אילת. עמיר (21, 1.86), בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, גם כן היה חלק מנבחרת העתודה בקיץ החולף ושיחק העונה במדי מכבי הוד השרון מהלאומית במדיה קלע 6 נקודות בממוצע למשחק.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל רז אדם. ברני ארדוב
משתדרג. רז אדם/ברני ארדוב

השניים יצטרפו לרועי הובר שחזר להפועל חולון, דור גולדנברג שעבר למכבי אשדוד וככל הנראה גם לגארד חן כלפון שצפוי לשוב מהשאלה באליצור יבנה לשורות מכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully