וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן

חמישה ימים לפני החזרה לליגה והמשחק מול בית"ר ירושלים, ניצחה הקבוצה של יוסי אבוקסיס את היריבה מהלאומית בזכות שער של קייס גאנם (52)

הפועל באר שבע ניצחה הערב (שני) 0:1 את הפועל רמת גן במשחק הכנה לקראת חזרת ליגת העל והמשחק שלה מול בית"ר ירושלים בפלייאוף העליון ביום שבת. שער של קייס גאנם אחרי בעיטה של אלטון אקולטסה לקורה בדקה ה-52 סידר לאדומים ניצחון מול היריבה מהלאומית, שתחזור לשגרת המשחקים ביום שני. זה משחק ההכנה הרביעי של הפועל באר שבע אחרי שהפסידה 3:2 למ.ס. אשדוד, ניצחה 2:4 את מכבי נתניה וסיימה ב-2:2 מול הפועל ניר רמת השרון, גם היא מהליגה הלאומית.

בן שהר סוגל מרגישות בשריר ולכן לא שותף אצל יוסי אבוקסיס, שפתח עם שלושה בלמים - מיגל ויטור, שיר צדק ולואי טהא. אלטון אקולטסה וז'וזואה בלטו אצל באר שבע, שאירחה את המשחק במגרש האימונים שלה.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע מול הפועל רמת גן. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
מיגל ויטור בפעולה/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

דקה 29: קבהא בעט מרחוק חזק, אבל הכדור הלך החוצה. באר שבע לא מרשימה עד כה.

דקה 33: הזדמנות אמיתית ראשונה במשחק. אקולטסה קיבל מסירת רוחב, הסתדר בקלות עם שני שומרים ובעט לא רע, בומשטיין זינק והדף.

דקה 44: ז'וזואה הגביה כדור חופשי לרחבה, ההגנה לא הרחיקה מספיק טוב וזה הגיע אל גאנם, שבעט ממצב מסוכן החוצה.

דקה 45: אקולטסה העביר מסירת רוחב מימין, גאנם השאיר נהדר עם העקב לבן ביטון, שבעט עם רגל שמאל חזק מקרוב אבל היישר לעבר השוער טל בומשטיין, שהדף.

דקה 50: שיר צדק ביצע טעות ומסר היישר לאבוחצירה, שבעט ממצב די נוח חזק אבל הרבה מעל המסגרת.

דקה 52: שער! אקולטסה קיבל בצד שמאל, עשה פעולה יפה אבל בעט חלש לפינה הרחוקה, בומשטיין הגיב לא טוב וחלם, הכדור הלך אל הקורה וגאנם היה ראשון אל הכדור החוזר ובעט פנימה את ה-0:1 של באר שבע.

דקה 65: ינון אליהו בעט כדור חופשי מסוכן, ארנסטס שטקוס היה עירני מספיק והצליח להדוף.

דקה 72: הזדמנות גדולה לווארן, שנותר חופשי ברחבה וקיבל כדור גובה נוח, אבל בעט החוצה מקרוב.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, לואי טהא, מיגל ויטור, שיר צדק, אורן ביטון, דוד סימאו, מרואן קבהא, ז'וזואה, אלטון אקולטסה, קייס גאנם.

נכנסו כמחליפים: ארנסטס שטקוס, עידו כהן, עמית ביטון, אור דדיה, שון גולדברג, דוד קלטינס, תומר יוספי, נאור סבג, ניב זריהן, נתי אסקיאס, אנתוני וארן.

הרכב הפועל רמת גן: טל בומשטיין, עובדיה דרוויש, דין אקפי, ינון אליהו, ישראל ראש, עופר ורטה, יואב גביזון, אסף רבינוביץ', ירדן אבוחצירה, פאדי זידאן, עדן הרשקוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully