וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הנהלת האיגוד אישרה את סיום עונת 2019/20

25.5.2020 / 16:14

אחרי אינספור פיתולים, אושרה ההחלטה שתשלח את בני הרצליה והפועל חיפה לליגת העל, ותשאיר את רמת השרון וחבל מודיעין בלאומית. גם הליגות הלא מקצועניות ייסגרו, מכבי רמת גן והפועל עכו יעלו ללאומית

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

הנהלת איגוד הכדורסל אישרה היום (שני) בישיבתה את סיום עונת 2019/20 בליגה הלאומית ברוב קולות. ההנהלה התבקשה לדון בבקשה לאחר שבית הדין העליון של איגוד הכדורסל דן בעתירתה של הפועל עפולה נגד סגירת הליגה.

המשמעות של סיום העונה היא כפולה - בני הרצליה, מוליכת הטבלה, וסגניתה הפועל חיפה יקבלו באופן רשמי את הכרטיס לליגת העל אחרי שיסתיימו המגעים בין איגוד הכדורסל למנהלת הליגה על הסכם חדש בין הארגונים. הצדדים כבר סיכמו על כך שיהיו העונה שתי עולות מול יורדת אחת, ובעונה לאחר מכן שתי יורדות מליגת העל אל מול יורדת אחת ולאחר מכן שנתיים עם שתי עולות ושתי יורדות.

המשמעות השנייה היא לגבי היורדת מהליגה הלאומית אל הליגה הארצית. מאחר והליגה לא הגיעה לסיומה על הפרקט שתי האחרונות - א.ס רמת השרון והפועל חבל מודיעין, יישארו בליגה הלאומית.

בנוסף, ברוב של 17 חברי הנהלה מול שמונה מתנגדים, אישרו בהנהלה את סגירת הליגות הלא מקצועניות - החל מהליגה הארצית ומטה בגברים והחל מהליגה הלאומית ומטה בנשים. מכבי רמת גן והפועל עכו יעלו לליגה השנייה בכדורסל הגברים, כשמכבי כרמיאל, אליצור מועצה אזורית שומרון, עוצמה מודיעין וא.ס אשקלון יעפילו לליגה השלישית.

יושב ראש ארגון השחקנים ניר אלון: "רוב השחקנים והשחקניות היו שמחים לחזור ולשחק, אבל הקשיים שהטיל משרד הבריאות, שדורש בידוד מהשחקנים שיש להם עבודה נוספת, הביאו לצערנו לחוסר יכולת לפתוח את הליגה. אנחנו מקווים שהעונה הבאה תתקיים בצורה יותר מתחשבת, שתאפשר לכולם לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully