וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החתימה בהפועל חדרה, עבדאללה ג'אבר צפוי להיזרק מנבחרת פלסטין

המגן השמאלי נחשב לשחקן מפתח בנבחרת פלסטין, אבל ההתאחדות המקומית לא מאפשרת לזמן כדורגלנים שמשחקים בישראל

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

אחרי שחתם אתמול (ראשון) בהפועל חדרה אליה הוא יצטרף בתחילת העונה הבאה, המגן השמאלי, עבדאללה ג'אבר, צפוי להיזרק מנבחרת פלסטין. ג'אבר, אזרח ישראלי שגדל ומתגורר בטייבה, הוא שחקן מאוד מוערך בכדורגל הפלסטיני. הוא ייצג את הנבחרת המקומית ב-49 משחקים, מהם 13 בטורנירי מוקדמות מונדיאל ונחשב למגן השמאלי המוביל שלה.

יחד עם זאת, כבר כמה שנים חל איסור על מאמני נבחרת פלסטין להזמין שחקנים מהליגות בישראל. לפני כשנה וחצי נורדין עלי האלג'יראי רצה להזמין את עלאא אבו סלאח ששיחק אז בהפועל איכסל וכבר ייצג את נבחרת פלסטין בעבר, אבל ג'יבריל רג'וב שלל את האפשרות מכל וכל. סיפור דומה היה עם עלי חטיב באותה תקופה.

לאורך השנים שיחקו בנבחרת פלסטין לא מעט כדורגלנים עם תעודת זהות ישראלית, בין היתר מוחמד דרוויש, שאדי שעבאן, רמי חמדה, מוראד עליאן ואחרים, אבל הם הוזמנו למדים הלאומיים רק כאשר הפסיקו לשחק בליגות בישראל.

שחקן נבחרת יפן קייסוקה הונדה (שמאל) מול שחקן נבחרת פלסטין עבדאללה ג'אבר (ימין). AP
נבחרת פלסטין תוותר על המגן השמאלי הבכיר שלה. ג'אבר מימין, מול קייסוקה הונדה היפני/AP

ג'אבר בן ה-27 יגיע לחדרה מקבוצת אהלי אל-חליל מהעיר חברון. הוא החל לשחק במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא. בגיל 17 וחצי עבר לקבוצת הנוער של הפועל ניר רמת השרון ולקראת סיומה של של עונת 2011/12 אפילו נכנס כמחליף נגד הפועל חיפה ורשם 23 דקות בליגת העל.

ב-2013 ג'אבר עבר לשחק בהילאל אל קודס מהליגה הפלסטינית וב-2015 הוא עבר לאהלי אל חליל. החל משנת 2014 המגן השמאלי ייצג את נבחרת פלסטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully