וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאגרף טורקי דקר למוות את בת זוגו

סלים אחמט קמאלולו, שנמנה על סגל נבחרת טורקיה באגרוף, הפך לגבר ה-98 בטורקיה מאז תחילת השנה שרוצח את בת זוגו. ארגוני זכויות אדם מספרים שמדי שנה כ-400 נשים נרצחות על ידי בני זוגן

מתוך יוטיוב

מתאגרף טורקי שמשתייך לסגל נבחרת טורקיה, רצח אתמול (ראשון) את בת זוגו בדקירות סכין בביתם שבעיר מנטשה בדרום-מערב המדינה.

סלים אחמט קמאלולו בן ה-26 וזנייפ שנפינאר בת ה-25 ככל הנראה ניהלו ויכוח שבמהלכו קמאלולו הכה אותה ולבסוף נטל סכין מטבח ודקר אותה בחזה. הוא התקשר לשירותי ההצלה ובשיחה עם המוקד הסביר את נסיבות האירוע, אבל הפרמדיקים שהגיעו לדירה נאלצו לקבוע את מותה של שנפינאר.

קמאלולו ניסה לפגוע גם בעצמו עם הסכין, אבל סבל מפציעות קלות בלבד ואחרי טיפול בבית החולים, נלקח למעצר. בתקשורת הטורקית חשפו התכתבות מהתקופה האחרונה של שנפינאר עם אחת מחברותיה ובה הנרצחת כתבה שהיא מתכוונת לסיים את יחסיה עם קמאלולו

שנפינאר היא האשה ה-98 שנרצחת בטורקיה על ידי בן זוגה מאז תחילת השנה, כש-48 מקרים נוספים עדיין נחקרים. לפי הנתונים הרשמיים מהשנים האחרונות, מדי שנה נרצחות בין 250 ל-350 נשים על ידי בני זוגן, אבל ארגוני זכויות נשים מקומיים טוענים שהמספר האמיתי נע סביב 400.

סלים אחמט קמאלולו, מתאגרף טורקי שרצח את בת זוגו. טוויטר סלים אחמט קמאלולו, צילום מסך
סלים אחמט קמאלולו/צילום מסך, טוויטר סלים אחמט קמאלולו

לפני כחודש הכדורגלן הטורקי, ג'בהר טוקטאש, רצח את בנו בן ה-5 קאסים והסביר: "לא אהבתי אותו".

טוקטאש הגיע עם בנו לבית החולים בעיר בורסה ב-23 באפריל, כשהאחרון סובל מחום וקשיי נשימה והרופאים אשפזו אותו עם חשש שהוא נדבק בנגיף הקורונה. השניים המתינו לבדיקות כשלפתע הכדורגלן בן ה-32 הזעיק עזרה בגלל שבנו הפסיק לנשום. קאסים הובהל למחלקת טיפול נמרץ, אבל ניסיונות ההחייאה העלו חרס. אחרי כשעתיים, נקבע מותו.

קאסים נקבר למחרת ואביו אף פרסם תמונה באינסטגרם וכתב על הצער הרב שהוא חש. אלא ש-10 ימים לאחר מכן - טוקטאש ניגש לתחנת המשטרה והתוודה. בתקשורת הטורקית דיווחו שבעדות שמסר, הבלם אמר: "שמתי לבני כרית על הפנים ולחצתי במשך 15 דקות. קאסים נאבק והרמתי את הכרית רק אחרי שהוא הפסיק לזוז. אז צעקתי לרופאים".

כשנשאל מה המניע, השיב טוקטאש: "לא אהבתי אותו. אני לא יודע למה, אבל מהיום בו הוא נולד לא אהבתי אותו. זו הסיבה היחידה בגללה הרגתי אותו, אין לי בעיות נפשיות, פשוט לא אהבתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully