וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי ליגת העל הונחו לשמור על מרחק מהשחקנים

25.5.2020 / 6:59

השופטים, שבניגוד לשחקנים לא שומרים על בידוד בימים אלה, הונחו לא להתקרב אל השחקנים גם בביצוע בעיטות חופשיות והקפדה מרחוק על עמידת החומה. טרם הוחלט אם השופט הרביעי יצטרך לעטות מסיכה

דוברות בית"ר ירושלים

שופטי ליגת העל שיחזרו לשפוט בשבת הקרובה עם חידוש הליגה, הונחו לשמור על מרחק מהשחקנים בזמן המשחקים ולהימנע עד כמה שניתן ממגע בשל העובדה שהם, בניגוד לשחקנים, לא נאלצים לשמור בתקופה הזו על בידוד.

ארז פפיר שופט כדורגל. לירון מולדובן
ארז פפיר ושופטי ליגת העל צריכים לשמור על מרחק/לירון מולדובן

כך למשל, תיארו באיגוד השופטים כמה תרחישים לשופטים בהם הם בדרך כלל מאוד מעורבים, אבל כעת הם מתבקשים לשמור כמה שיותר על מרחק. בדוגמה אחת שניתנה לשופטים דובר על בעיטת עונשין ועל בעיטה חופשית. הפסיקות האלה יוצרות בדרך כלל טענות מצד השחקנים ולעיתים גם יש צורך לעמוד על כך שהחומה תעמוד במקום הנכון. לשופטים נאמר כי עליהם לפסוק את הפסיקה ולזוז עד כמה שאפשר הצידה בלי להיות יותר מדי זמן במגע עם השחקנים.

בדוגמה אחרת שניתנה לשופטים ובה מתרחש עימות בין שחקנים, הם גם מתבקשים לנסות ולהפריד בדיבור ממרחק מסוים ולא להיכנס כחוצץ בין השחקנים עצמם. הדוגמאות האלה מצטרפות כמובן להנחיות הבסיסיות של אי לחיצת ידיים, אלא רק מרפקים. עדיין לא הוחלט אם השופט הרביעי יצטרך לעטות מסיכה, אבל בניידת ה-VAR יישבו השופטים עם מסיכות כאשר גם נבנו עבורם מחיצות שקופות כדי לשמור על סטריליות עד כמה שניתן.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully