וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס המילטון הודה כי שקל לפרוש: "יש ימים בהם אני מרגיש שאין לי מוטיבציה"

נהג הפורמולה 1 שזכה עד כה שש פעמים באליפות העולם הודה בריאיון לתקשורת הבריטית כי משבר הקורונה גרם לו להרהר, ולשקול פעם נוספת את המשך דרכו

אתר רשמי

בווידאו: שון דאוסון חוזר להתאמן

נהג הפורמולה 1 המפורסם לואיס המילטון השמיע הערב (ראשון) כמה ציטוטים מפתיעים. בריאיון שערך מול התקשורת הבריטית שיתף הנהג שזכה באליפות העולם שש פעמים בעבר, כי בתקופה האחרונה הוא מוצא את עצמו מרגיש מרוקן מאנרגיות וחסר מוטיבציה להתאמן. בנוסף שיתף המילטון כי לאור שכאוס שנותר בלוח הזמנים של המירוצים, הוא אפילו שקל את עתידו בענף.

עם זאת, מעריציו של המילטון יכולים להירגע. לנהג הבריטי נותרה עוד זכייה אחת כדי להשוות את שיא הזכיות של מיכאל שומאכר האגדי (שבע) והוא לא מתכוון לרדת מהבמה הראשית כל כך מהר. "בסופו של דבר אני רוצה להרגיש טוב עם עצמי", שיתף המילטון בריאיון. "הקדשתי קצת זמן לעצמי בתקופה האחרונה, רציתי לוודא שאני מעריך את עצמי, מכיר בדברים שאני עושה היטב, מכיר בכך שאני גם נכשל לפעמים. זה בסדר".

לואיס המילטון נהג פורמולה 1. GettyImages
"שעה אחת אני מרגיש שאני אוהב מה שאני עושה, ושעה לאחר מכן אני שוקל לא להמשיך". המילטון/GettyImages

הנהג בן ה-35 הוסיף ושיתף גם כי היו לו תקופות בהן הרגיש מרוקן ותשוש. "ישנם ימים בהם אני מרגיש שאין לי שום מוטיבציה להתאמן. אני תוהה לעצמי 'מה אני עושה?' 'מה השלב הבא?', 'האם עליי להמשיך?' זה לא קל. שעה אחת אני מרגיש שאני אוהב מה שאני עושה, ושעה לאחר מכן אני שוקל לא להמשיך". המילטון מסיים את חוזהו עם מרצדס בתום השנה הנוכחית, ולפי הדיווחים הסיכוי שיעזוב אמנם קטן, אך קיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully