וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום הגרוע בחיי": האוהד שהחמיץ משחק חוץ לראשונה מאז 1990

פטריק צובה, אוהד האנובר, היה ב-1,782 משחקי קבוצתו והגיע בשבת לאוסנברוק, אך לא הורשה להיכנס. "לא יכולתי לצפות בטלוויזיה"

רויטרס

יום שבת היה "היום העצוב ביותר" בחייו של פטריק צובה בן ה-46. אתם שואלים מיהו אותו צובה? ובכן מדובר באוהד האנובר, שהחמיץ משחק חוץ בפעם הראשונה זה 30 שנה. צובה היה ביציע בכל אחד ממשחקי החוץ של קבוצתו האהודה מאז 27 ביולי 1990 וגם בכל משחקי הבית, פרט לשניים אותם נאלץ להחמיץ ב-2004 בשל מחלה. הוא רצה בכל זאת ללכת למגרש, אבל הרופא שלו אסר עליו. ובכל משחק אנחנו מתכוונים גם למשחקי ידידות, משחקי אימון, גביע וכל היוצא בזאת.

האנובר הייתה אמורה לשחק כבר בשבוע שעבר מול דינמו דרזדן, אבל שניים משחקניה של האחרונה חלו והמשחק נדחה. למרות שהיה לו ברור שלא תתאפשר כניסה, צובה נסע לאוסנברוק בשבת (כשעה וחצי ברכבת) וקיווה שיוכל איכשהו להיכנס בעזרת הכרטיס שרכש מבעוד מועד. מהר מאוד התברר לו שלא תתאפשר כניסה בשום אופן והאוהד נאלץ להישאר בחוץ. "אם יש איזשהו סיכוי שיקרה נס ובכל זאת יאפשרו לי להיכנס, אני חייב להיות שם כדי שזה יקרה", אמר צובה ל"ספורט בילד" לפני המשחק.

אוהדי האנובר. GettyImages
אוהדי האנובר, בימים בהם עדיין יכלו להיכנס אל מגרשי הכדורגל/GettyImages

לצערו, הוא נשאר בחוץ והיה חנוק מדמעות: "הלכתי לכל משחק ליגה, גביע, משחק ידידות, כל אימון זה 30 שנה. זה כואב לי מאוד. זה היום הגרוע ביותר בחיי". צובה, אגב, לא הלך לצפות במשחק בטלוויזיה באחת המסעדות באזור, אלא רק הסתובב בחוץ. "לא הייתי מסוגל לראות את המשחק בטלוויזיה או לשמוע ברדיו, זה מר וכואב מדי לראות משחק של האנובר כשאני לא שם".

צובה הגיע בסיום למגרש ועמד בחוץ אחרי שקבוצתו ניצחה 2:4 את אוסנברוק בליגת המשנה. הוא ביקש מכתב "בילד" את כרטיס העיתונאי שלו לצורך מזכרת. צובה בן ה-46 המשיך וסיפר: "רציתי להיות בכל משחק חוץ של האנובר במשך 50 שנה ברציפות וזה כבר לא יקרה, זה נגמר". המשחק האחרון אותו ראה מהיציע היה ב-8 במרץ בין אוניון טיטוס פטאנג' ל-CS פולה אש בלוקסמבורג, יומיים אחרי שצפה בקבוצתו האנובר מנצחת 0:3 את נירנברג בחוץ במה שהפכה לפעם ה-1,782 שלו במשחק קבוצתו וכנראה גם בפעם האחרונה לזמן הקרוב. צובה לא הולך רק למשחקים של האנובר והיה בחייו ב-5,005 משחקים בסך הכול.

  • עוד באותו נושא:
  • האנובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully