וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המושאלים לבית"ר ת"א בת ים דרוכים. איביץ': "יהיה פלייאוף חזק"

24.5.2020 / 6:35

הצהובים מתכוננים למשחק ההכנה האחרון לפני הליגה מול בית"ר ת"א בת ים, המושאלים יודעים שלאור המצב הפיננסי הם במעקב וייתכן שיחזרו, איביץ' דרוך. וגם: מעקב אחר מצבו של איתן טיבי

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תקיים הערב (ראשון, 19:00) משחק מבחן אחרון לפני חזרת הליגה במוצאי השבת הקרובה כשתפגוש את בית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית. לא במקרה בחרו במכבי תל אביב את היריבה בה משחקים מושאלים רבים ממכבי תל אביב, אשר זוכים למעקב צמוד לאורך כל השנה מצדם של אנשי המועדון פטריק ואן ליוון וברק יצחקי. מספר שחקנים המושאלים לבית"ר תל אביב בת ים נמצאים על הכוונת כאופציה לחזור למכבי תל אביב בעונה הקרובה או בזו שאחריה, והדברים עוד יותר התחדדו לאור משבר הקורונה. "היום יודע כל שחקן של מכבי תל אביב המושאל לקבוצה אחרת, שיש אחריו מעקב צמוד ושאם הוא מגלה יכולת גבוהה, יש לו סיכוי לחזור למכבי תל אביב", אמר בסוף השבוע גורם במועדון.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
להתעורר. איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי שני ניצחונות בתוצאה זהה של 1:3 על הפועל רעננה ומ.ס. אשדוד, במכבי תל אביב רוצים להיכנס לשבוע הזה ברגל ימין ולהרים יכולת לקראת המפגש מול הפועל חיפה בבלומפילד. המאמן ולדאן איביץ' יודע שהפועל חיפה ניצחה את כל שלושת משחקיה עד כה בהכנה והוא אמר לגורמים בקבוצה: "יהיה פלייאוף חזק וקשה. צפויים משחקים לא קלים כי יש יריבות טובות מאוד".

שאלת שיתופו של איתן טיבי במחזור הפתיחה של הפלייאוף עוד שישה ימים תקבל הערב תשובה במשחק ואם הוא לא ישחק במשחק האימון, איביץ' יבחר בין שחר פיבן לשרן ייני כבלם שישחק לצד ז'איר אמאדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully