וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי על ההקנטות ב"הישרדות": "בגלל שמות גנאי פרשתי מג'ודו לתקופה"

המדליסטית הישראלית הגיבה לעלבון שספגה ממתמודדת בתוכנית הריאליטי בפוסט מרגש: "בכל פעם שמישהו יקרא לכן 'בחורילה', תחשבו שאתן עושות הכל עבור החלום שלכן!". המתמודדת ליטל סמדג'ה בתגובה: "די לחפש צומי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: ג'רבי נוחתת בישראל אחרי הזכייה במדליה אולימפית

הג'ודוקא לשעבר ירדן ג'רבי, זוכת מדליית הארד האולימפית במשחקים בריו 2016, הגיבה אמש (שבת) בפוסט בפייסבוק להקנטות שספגה במהלך תוכנית הריאליטי "הישרדות", שם כונתה "בחורילה" על ידי אחת המתמודדות, ליטל סמדג'ה.

"'בחורילה' בשנת 2020 זו מילה שלא צריכה להיאמר - לפחות רציתי להאמין שאנחנו כבר לא שם", כתבה ג'רבי, "בתור ילדה צעירה שהתאמנה בג'ודו, תמיד קראו לי בשמות גנאי. כל שם שתחשבו עליו - שמעתי. נפגעתי, בכיתי, חזרתי להורים לספר להם, ואפילו פרשתי מג'ודו לתקופה בגלל זה. חזרתי להתאמן רק כי הבנתי שכל מה שרציתי וחלמתי עליו מגיל צעיר הוא להיות הכי טובה בעולם בספורט שבחרתי, וידעתי שכדי לפחות לנסות לזכות במדליה אולימפית אני אצטרך להתאמן קשה, להשקיע, להתחזק וגם להרוויח גוף חטוב, שרירים ואורח חיים בריא.

ירדן ג'רבי בתוכנית "הישרדות". מתוך התוכנית "הישרדות", צילום מסך
"טיפ קטן ממני לילדים - תחלמו בגדול, כי חלומות מתגשמים עם הרבה עבודה קשה, מסירות, אמונה עצמית, והתעלמות מרעשי רקע". ג'רבי/צילום מסך, מתוך התוכנית "הישרדות"

"אני בטוחה שבנות צעירות שמתאמנות בכל ענף ספורט וצופות בתוכנית הישרדות הרגישו לא בנוח כי הן עדיין שומעות את שמות הגנאי האלה יום יום.

"אז אספר לכן שזה ממש לא מעניין מה אנשים אחרים אומרים לכן, או איך הם קוראים לכן, כי אתן עכשיו עושות הכל עבור הגשמת החלום שלכן.

"בכל פעם שמישהו או מישהי יקראו לכן "בחורילה" תחשבו שאתן עושות את מה שאתן אוהבות, ותעשו הכל עבור החלום שלכן!

"אני בטוחה שגם בנים צעירים חווים את זה, לכן הורים, חזקו את ילדיכם, הזכירו להם תמיד עבור מה הם משקיעים מזמנם כל כך, וטיפ קטן ממני לילדים - תחלמו בגדול, כי חלומות מתגשמים עם הרבה עבודה קשה, מסירות, אמונה עצמית, והתעלמות מרעשי רקע".

התגובה של ליטל סמדג'ה לפוסט של ירדן ג'רבי. מתוך פייסבוק, צילום מסך
פוסט התגובה של ליטל סמדג'ה/צילום מסך, מתוך פייסבוק

ליטל סמדג'ה בתגובה: "ג'רבי מחפשת צומי"

המתמודדת שאליה ג'רבי הגיבה, ליטל סמדג'ה, פרסמה פוסט תגובה משלה: "כל אדם מדבר מהרהורי ליבו. גם לי בעבר אמרו 'בחורילה ג'אדאית' ועוד כמה מילים, אבל תמיד הייתי גאה במי שאני וברור לכם שהמילה תיארה קטע הומוריסטי ולא חלילה הנחתה. אבל מי שבוחר להיפגע, זה שלו. אני מחזקת את המין הנשי ובעד לקטוף חלומות ללא קשר לאישה, גבר או מה שביניהם. די לחפש צומי ולרכב על גב של אנשים בשביל לקדם נושא או לעלות פצעים שלא אני יצרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully