וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק רציתי שיאהבו אותי. לא רוצה לחיות יותר": סיפור התאבדותה של המתאבקת בת ה-22

האנה קימורה היפנית נאלצה להתמודד עם בריונות ברשת בעקבות אירוע שבו היתה מעורבת בתכנית ריאליטי בכיכובה. היא העלתה בימים האחרונים מספר פוסטים מדאיגים והחליטה ליטול את חייה

רויטרס

להאנה קימורה המתאבקת בת ה-22 היה עתיד מזהיר לא רק בענף ההיאבקות, אלא גם בעולם הבידור והמשחק. אלא שאמש (שבת) היפנית הצעירה החליטה ליטול את חייה, הסיבה: ביריונות ועוינות כלפיה ברשת החברתית. כבר ביום שישי החלה קימורה להעלות סדרה של פוסטים שהראו עד כמה היא פגועה ובנוסף מספר ציוצים מאוד מדאיגים.

אנה קימורה. GettyImages
המתקפה נגדה שברה אותה. האנה קימורה/GettyImages

באחד הציוצים האחרונים שלה היא כתבה: "יש עלי מעל 100 דיעות בכל יום. אני לא מכחישה שאני פגועה. אני מתה. תודה לך אמא שהענקת לי חיים. רציתי שיאהבו אותי בחיים האלו. תודה לכולם על התמיכה בי. אני אוהבת את זה. אני חלשה. אני מצטערת. אני לא רוצה לחיות יותר. תודה לכולם, רק רציתי שיאהבו אותי".

אז מה הוביל לעוינות נגדה ברשת? מסתבר שקימורה שיחקה בתכנית ריאליטי פופולארית ב"נטפליקס" שנקראת "Terrace House". במהלך אחד הפרקים עוזר הבית שלה כיבס את הבגדים שלו יחד עם התלבושת שלה. לאחר מכן הוא זרק אותה למייבש והרס אותה. היא איבדה את קור הרוח וסטרה לו. האקט הזה גרם לכובע של קאי לעוף. הוא החזיר את הכובע והיא העיפה לו אותו שוב מראשו.

הפרק הזה צולם בינואר ושודר בסוף מרץ. מאז היא התמודדה עם התקפות בלתי פוסקות ברשת, התקפות שרק החמירו בשבועיים האחרונים. המתקפה הזו פגעה מאוד במוניטין שלה כמתאבקת והכניסה אותה לדיכאון עמוק, דיכאון שבסופו של דבר גרם לה ליטול את חייה כשהיא רק בת 22.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מוות מיותר. קימורה

  • עוד באותו נושא:
  • wwe
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully