וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA אישרו: אנחנו במו"מ עם דיסניוורלד על חידוש העונה - בסוף יולי

הנהלת הליגה מודה שהיא בשיחות עם חברת וולט דיסני על השלמת העונה במתחם בפלורידה, המנהלים קיבלו שאלון עם אפשרות לשינוי מהותי על דרך ההכרעה

אתר רשמי

הנהלת ה-NBA מודה באופן רשמי לראשונה: אנחנו במשא ומתן עם חברת וולט דיסני לחידוש העונה בקומפלקס של דיסניוורלד באורלנדו פלורידה - כך אישר היום (שבת) דובר הליגה.

בהודעה נמסר: "ה-NBA, בשיתוף עם ארגון השחקנים, נמצא בשיחות עם חברת וולט דיסני על האפשרות לחדש את עונת 2019/20 בסוף חודש יולי במתקני דיסניוורלד בפלורידה, לקיום המשחקים, האימונים והאירוח. העדיפות הראשונה שלנו ממשיכה להיות שמירה על בריאותם של כל המעורבים, ואנחנו עובדים בשיתוף עם מומחי בריאות ופקידים ממשלתיים על מנת לגבש מדריך שיאפשר לנו התנהלות רפואית מסודרת שתגן על כולם".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס. AP
מתגעגעים. ה-NBA/AP

כזכור, הליגה הפסיקה את העונה ב-11 במרץ בגלל מגיפת הקורונה. לא ברור אם כשהעונה תחודש, זה יחזור לעונה הרגילה או שהמשחקים יחלו ישר בשלב הפלייאוף - וכמה קבוצות ייכללו בפלייאוף. הבחירה בדיסני וורלד היא כי המתחם העצום הוא פרטי ויכול להיסגר ל"בועה" שתגן על השחקנים, כשהמתחם כולל אולמות גדולים, אולמות אימון, מלונות לאכסון כל הקבוצות ותשתיות לתקשורת - וכל זה ללא חשיפה לסכנות מבחוץ.

יש לציין כי הקבוצות עדיין מחכות להוראות מסודרות מהליגה, כשקבוצות ממקומות עם מגבלות - כמו ניו יורק, בוסטון וטורונטו - מבקשות מהליגה אישור שהשחקנים יוכלו לחזור לערים הללו בחודש יוני, ומשם ל"בועה" שהליגה מתכננת.

בנוסף, בארה"ב טוענים שהליגה שלחה למנהלי הקבוצות שאלון על מנת להחליט איך תחודש העונה. האופציות שהועלו הן:
1. לעבור ישר לפלייאוף, שיתקיים בשיטה הרגילה - עם 8 קבוצות מהמזרח ומהמערב.
2. פלייאוף משודרג, עם יותר קבוצות, על מנת למנוע חוסר הגינות כלפי הקבוצות שנמצאות על סף העפלה. באפשרות הזאת יוחזרו 18 עד 24 קבוצות לשלב ראשון, ולאחר מכן יתקיים פלייאוף מסורתי.
3. לחזור לעונה הרגילה: כרגע לקבוצות יש כ-65 משחקים, כשהמטרה היא לקצר עניינים - ולאפשר לכל קבוצה להשלים בין 72 ל-76 משחקים, ורק לאחר מכן פלייאוף.
4. במקום הסיבוב הראשון של הפלייאוף - לקיים שלב בתים.
5. לבטל את החלוקה למזרח מערב (מאחר שגם ככה כל המשחקים יתקיימו באותו מתחם ואין חשיבות לאזורים וחטיבות), ולדרג את הקבוצות בפלייאוף למקומות 1 עד 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully