וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניק קלאתיס המטרה מספר 1 של ברצלונה לחיזוק בקיץ

ב"יורוהופס" טוענים שהקטלאנים ירכזו את כל המאמצים כדי להחתים את הרכז הנפלא של פנאתינייקוס. גם ריאל מדריד, זניט וצסק"א בעקבותיו

אתר רשמי

ניקולה מירוטיץ', אלכס אברינאס, ברנדון דייויס וקורי היגינס היו רק חלק מהשמות המפוצצים שהגיעו לברצלונה בקיץ הקודם. אלא שבמועדון, כך נראה, לא מתכוונים להסתפק בכך ומתכוונים להגיש הצעה בסוף העונה עבור ניק קלאתיס, רכזה הנפלא של פנאתינייקוס שלדעת רבים נחשב לרכז הכי טוב במפעל.

באתר "יורוהופס" מדווחים שבארסה עדיין לא הגישה הצעה קונקרטית לשחקן, שלא צפוי להמשיך בפאו שנמצאת בקשיים כלכליים והיא סימנה אותו כמטרה מספר 1 לחיזוק בקיץ. אלא שהעסקה צפויה להיות סבוכה משום שקלאתיס מחזיק בחוזה עתק של מעל 2 מיליון יורו לעונה, סכום שמעט קבוצות ביבשת מסוגלות לשלם.

עוד קבוצות שהוזכרו כמועמדות לפנות לרכז הן זניט של צ'אבי פסקוואל, צסק"א מוסקבה אלופת אירופה, אנאדולו אפס סגניתה וכמובן גם ריאל מדריד, בטח אם פקונדו קמפאצו יעבור ל-NBA בעונה הבאה. ניק קלאתיס מוביל את היורוליג קצת מעל 9 אסיסטים (9.1) בממוצע למשחק, לזה הוא מוסיף גם 13.3 נקודות ו-4.9 ריבאונדים. ברצלונה סובלת מפציעות חוזרות ונשנות של תומא הרטל הרכז הבכיר שלה ואם קלאתיס יגיע, הצרפתי צפוי להיות זה שישלם את המחיר.

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
ישתף פעולה עם היגינס, מירוטיץ' ודייויס בעונה הבאה? ניק קלאתיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully