וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הסתפקה ב-1:1 מול אום אל פאחם מהלאומית

שבוע לפני חידוש הליגה, הירוקים עדיין לא נראים במיטבם. מאבוקה כבש (10) אחרי התקפה נאה ובישול של שועה, חלאיילה השווה לאום אל פאחם (70). בלבול ערך חמישה חילופים בהפסקה, שלא הועילו

ארנסט מאבוקה כובש לזכות מכבי חיפה מול אום אל פאחם במשחק הכנה. ראובן כן, האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
כובש. מאבוקה/אתר רשמי, ראובן כן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

בעוד שבוע בדיוק תחדש מכבי חיפה את מאבקי הצמרת שלה בפלייאוף העליון כשתארח את הפועל תל אביב, ולפי היכולת שלה היום (שבת) במשחק ההכנה האחרון מול הפועל אום אל פאחם מהלאומית - השחקנים של מרקו בלבול לא קרובים לכושר שאפיין אותם לפני היציאה לפגרה. הירוקים הסתפקו ב-1:1 מול היריבה מליגת המשנה, כשמאבוקה כבש את השער הראשון אחרי בישול של ירדן שועה (10), אבל אום אל פאחם השוותה ל-1:1 (70) אחרי שער מצוין של עיזאת חלאיילה שעבר בקלות את אוטין.

בלבול עלה למשחק הזה אומנם עם שלושה בלמים, אבל גם עם עוואד ושועה יחד בחוד כשמאחוריהם שני ההולנדים יאניק וילדסחוט וצ'ארון שרי. בהמשך ערך חמישה חילופים בהפסקה ושינה את המערך, אבל גם במחצית השנייה הירוקים לא הראו יכולת מבריקה, באווירה המנומנמת של משחק האימון.

מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסברי, אעיד חבשי, רמי גרשון, איקוום אוטין, נטע לביא, צ'ארון שרי, יאניק וילדסחוט, מוחמד עוואד וירדן שועה.

אום אל פאחם: תומר ליטבינוב, בן צעירי, דין מימוני, סהר דבאח, עוז ראלי, ערן רוזנבאום, איילון ירושלמי, פיליפ מנה, מוחמד כליבאת, יונס ג'בארין ודובב גבאי.

ירדן שועה ארנסט מאבוקה שחקני מכבי חיפה מול אום אל פאחם במשחק הכנה. ראובן כן, האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
בישול נאה. שועה/אתר רשמי, ראובן כן, האתר הרשמי של מכבי חיפה
רמי גרשון שחקן מכבי חיפה מול אום אל פאחם במשחק הכנה. ראובן כן, האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
יש עוד עבודה. גרשון/אתר רשמי, ראובן כן, האתר הרשמי של מכבי חיפה
יאניק וילדסחוט מוחמד עוואד מכבי חיפה. ראובן כהן, אתר רשמי
יגיעו מוכנים? וילדסחוט בפעולה/אתר רשמי, ראובן כהן

מהלך המשחק

דקה 10 - גול! אחרי צירופי מסירות נאים, שועה מצא את מאבוקה בתוך הרחבה, מאבוקה סיים יפה בבעיטה חדה לרשת, וקבע 0:1 לירוקים.

דקה 20 - השליטה של הירוקים נמשכה, כדור קרן של וילדסחוט הסתיים בנגיחה קשתית של חבשי שפגשה את המשקוף.

דקה 33 - מצב מסוכן ראשון לאום אל פאחם. ג'בארין פרץ יפה באגף שמאל והעביר כדור רוחב מסוכן, שהורחק בשנייה האחרונה לקרן.

דקה 36 - אום אל פאחם לחצה, ג'בארין חטף לחבשי בחלק האחורי, ירושלמי השתחרר ובעט ממצב נוח מ-17 מטר, אבל ג'וש כהן זינק נהדר וסיפק הצלה מצוינת לכדור השטוח.

דקה 46 - מרקו בלבול ערך חמישה חילופים בהפסקה: חבשי, גרשון, לביא, שועה ועוואד יצאו. במקומם נכנסו: עופרי ארד, רז מאיר, מקסים פלקושנצ'קו, סינטהאו סלליך וניקיטה רוקאביציה.

דקה 60 - הזדמנות כפולה למכבי חיפה. רוקאביציה נשלח לאחד על אחד מול השוער, אבל נהדף מקרוב. הריבאונד הגיע לאוטין, שבעט חזק מ-16 מטר, גבאי שוב הגיב מצוין והדף.

דקה 70 - גול! עיזאת חלאיילה קיבל כדור יפה באגף הימני, נכנס לרחבה כשהוא עובר בקלות את אוטין, ושחרר בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה כדי להשוות ל-1:1.

דקה 80 - רוקאביציה קיבל הזדמנות לכבוש אחרי הכנה של סוף פודגורנו, אבל הנגיחה של האוסטרלי מקרוב עלתה גבוה מעל לשער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully