וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס של נערות ואיומי רצח: האשמות נוספות נגד יו"ר ההתאחדות לכדורגל בהאיטי

שחקניות נבחרת במרכז הכדורגל טוענות: אחרי שיו"ר ההתאחדות תקף מינית נערות והכניס כמה מהן להיריון, מקורביו איימו ברצח אם יעידו נגדו: "גנגסטר התקשר אלינו ואמר - אני יודע איפה המשפחה שלך גרה"

אתר רשמי

נמשכות ההאשמות הקשות נגד ראש ההתאחדות לכדורגל של האיטי: אחרי שמספר קורבנות האשימו את איב ז'אן באר במתקפה מינית - יש שטוענות שקיבלו איומי רצח. ז'אן באר, הידוע בכינויו "דאדו", מואשם שכפה יחסי מין על שחקניות כדורגל במתקני הכדורגל של ההתאחדות. הוא מכחיש את ההאשמות, וטען כי הן חלק ממזימה של יריביו להדיחו.

אחת המתלוננות טוענת שעברה דירה אחרי שספגה איומים, וזאת מפני ש"הוא מצא אותי". לדבריה, "גנגסטר התקשר אלינו, ואמר שאם נדבר, הוא יודע איפה גרים הדודים שלנו, הדודות, הבני דודים". מאמן שעבד במרכז הכדורגל מספר ש"יש פה אנשים שמכריחים שחקניות להעיד ולהגיד דברים טובים על הנשיא, או שאחרת יתקפו את בני המשפחה שלהם בהאיטי".

איב ז'אן בארט, יו"ר ההתאחדות לכדורגל של האיטי. GettyImages
האשמות קשות וחמורות. "דאדו"/GettyImages
שחקניות נבחרת האיטי. GettyImages
שחקניות נבחרת האיטי/GettyImages

שחקנית מהנבחרת סיפרה ל"גרדיאן" שהוא ניסה לאנוס אותה ועוד שחקניות אחרות. "דאדו הוא פושע, ואני אחת הקורבנות שלו... אני כל כך מפחדת.... אם הוא רק יידע שדיברתי איתכם... עברתי סיוט. סיוט". לדבריה, "הוא ניסה לאנוס כשהייתי במתקן. עם כמה מהשחקניות הוא שכב. יש לו ילדים מכמה מהנערות פה. המצב מסובך מאוד. כי זו לא רק התעללות מינית. זו התעללות כלכלית, מוסרית, הכל. האיש הזה הרס את חיי".

"דאדו", שמשמש כיו"ר ההתאחדות מאז שנת 200, גם מואשם בכך ששילם כרטיסי טיסה לאמא של אחת השחקניות ושיכן אותה ואת השחקנית במלון יוקרה איתו, בהפרדה מהשחקניות, מאחר שניסה לשדל אותן למין. כמו כן, על אחת השחקניות הוא כפה לעשות הפלה, על פי הטענות שאותן הוא מכחיש בתוקף. שחקנית עבר בנבחרת מספרת: "היא הייתה תחת לחץ עצום לא לדבר. גם אחת השחקנות הכי טובות אצלנו איבדה את הבתולין לדאדו כשהייתה רק בת 17... הנערות האלה שמתגוררות במרכז של פיפ"א, זה כל כך עצוב, כי הן רוצות לשחק עבור המדינה שלהן, אבל אם הן ידברו, יעיפו אותן".

  • עוד באותו נושא:
  • האיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully