וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הבריאות: בוחן את האפשרות להחזיר את הקהל למגרשים

21.5.2020 / 22:19

בשורה חיובית לאוהדי הכדורגל? אחרי הפנייה של ח"כ יואל רזבוזוב ליולי אדלשטיין, שר הבריאות אישר: שוחחתי עם שר הספורט, עניין ההקלות בספורט עלה, "נושא זה ייבחן בהתאם לעמדת גורמי מקצוע"

דוברות בית"ר ירושלים

מתי אוהדי הכדורגל יוכלו לחזור למגרשים? על רקע ההקלות האחרונות של הממשלה על הציבור במסגרת משבר הקורונה, נמשכת היוזמה לאפשר להחזיר את הקהל למגרשי הכדורגל בליגת העל, שחוזרת לפעילות בסוף השבוע הבא. ח"כ יואל רזבוזוב פנה לשר הבריאות יולי אדלשטיין, בבקשה לגבש תכנית להחזרת הקהל למגרשי הכדורגל. שר הבריאות אדלשטיין שיגר מכתב תגובה, שבה אישר כי הנושא ייבחן.

אוהדי מכבי חיפה. לירון מולדובן
מחכים לבשורה. אוהדי הכדורגל/לירון מולדובן
המכתב של שר הבריאות לחכ רזבוזוב. סריקת המסמך, צילום מסך
המכתב של שר הבריאות לחכ רזבוזוב/צילום מסך, סריקת המסמך

"בנושא גיבוש תוכנית להחזרת הקהל למגרשי הכדורגל", כתב אדלשטיין לרזבוזוב, "כפי ששמת לב בימים האחרונים בהתאם לעמדות גורמי מקצוע הנחיתי את משרדי לבצע הקלות בתחומים שונים, נוכח הירידה בתחלואת הקורונה. בפגישה שקיימתי עם שר התרבות והספורט חילי טרופר עלה גם עניין ההקלות באירועי ספורט ותרבות. אני מבקש לעדכנך כי נושא זה ייבחן, בהתאם לעמדת גורמי מקצוע. יש לזכור כי ההקלות יכולות להתקיים רק כאשר הן אינן מסכנות חיים. התרופפות במשמעת הקורונה עלולה להביא אותנו לגל נוסף ולסגירה מחודשת של המשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully