וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט העבר טוען: 90 אחוז מהשופטים בספרד הם אוהדי ריאל מדריד

אדוארדו איטורלדה גונסלס טוען ליתרון מוחלט בקרב השופטים בעד הבלאנקוס, "בין אם בברצלונה אוהבים את זה או לא". בעבר כבר הצהיר: כל שופט אוהד קבוצה

אתר רשמי

שופט עבר בליגה הספרדית טוען כי 90 אחוז מהשופטים בספרד הם אוהדי ריאל מדריד ו-10 אחוזים בעד ברצלונה. אדוארדו איטורלדה גונסלס בן ה-53, שפרש אחרי ששפט 271 משחקי לה ליגה לאורך 17 עונות, דיבר על הנושא בפודקאסט. כאשר נשאל כמה מהשופטים במדינה הם אנשי הבלאנקוס וכמה של בארסה, הוא ענה בנחרצות: "90 - 10 לטובת מדריד". הוא הוסיף ואמר כי "בין אם בברצלונה אוהבים את זה או לא, 70 אחוז מהאוכלוסייה בספרד, מלבד קטלוניה, היא בעד מדריד".

השופט אדוארדו איטורלה גונסלס לצד קרלס פויול שחקן ברצלונה. AP
שופטים לא באים ממאדים. איטורלדה/AP

זאת לא הפעם הראשונה שבה הוא מעורר סערה. ב-2014 הוא כבר אמר ש"השופטים לא מגיעים ממאדים. אתה הופך לשופט כי אתה אוהב כדורגל, ואם אתה אוהב כדורגל - אני לא חושב שיש מישהו שלא אוהד קבוצה. למזלי נולדתי בבילבאו ובבילבאו כולנו אנשי אתלטיק. עם זאת, בשאר ספרד רוב האנשים בעד ריאל או ברצלונה, כי אלה הקבוצות המצליחות, וככה זה". עם זאת הוא הבהיר ש"זה לא אומר שכששורקים לטובת מדריד זה בגלל ששופטים הם לא מקצוענים".

אגב, רק בשבוע שעבר השופט מארק קלטנברג הודה שהשער הראשון של ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות ב-2016 היה מנבדל. "בגמר ההוא ריאל עלתה ל-0:1 משער שהיה קצת בנבדל, אבל הבנו את זה רק במחצית", אמר, "זו הייתה החלטה קשה, אבל העוזר שלי פספס את זה". אומנם אתלטיקו השוותה, והמשחק הלך להארכה והוכרע בפנדלים - אבל הציטוטים של קלטנברג הפכו לכותרות בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully