וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון אחרון לשרוד: פול סטול חוזר למכבי אשדוד

נועלת הטבלה סיכמה עם הרכז על שובו לקראת חידוש משחקי ליגת העל. גם הישראלי הבכיר של עירוני נהריה, טראוויס ווריק, יגיע ארצה כדי לסיים את העונה

אנשי מכבי תל אביב מגיעים לבדיקות

בסרטון: יד אליהו עובר חיטוי לקראת חידוש העונה

עשרה ימים לפני פתיחת האימונים הרשמית למשחקי ליגת העל, והקבוצות השונות ממשיכות בבליץ ההחתמות וההשארות. אחד המפתיעים שבהם נסגר היום (חמישי) כשמכבי אשדוד הגיעה לסיכום עם פול סטול על המשך דרכו בקבוצה.

אשדוד מדורגת במקום האחרון בטבלה, הרחק מהפועל באר שבע שלפניה, ולאחר שהמאמן בראד גרינברג נשאר בארה"ב והוחלף בידי עמית תמיר - נדמה היה כי היא מוותרת מראש על מלחמת ההישרדות. ייתכן שכעת, עם שובו של הרכז המקסיקני (34, 1.80), היא תנסה לשנות את רוע הגזירה.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן עירוני נהריה טראוויס ווריק. קובי אליהו
יש למה לחכות. טראוויס ווריק שומר על סקוטי ווילבקין/קובי אליהו

עירוני נהריה הודיעה הבוקר כי טראוויס ווריק יחזור אליה ויעמוד לרשותה לחלק האחרון של העונה. הגארד המתאזרח (28, 1.93), שהגיע בקיץ החולף לעין שרה מהפועל באר שבע, עמד על 8.5 נקודות ו-2.4 ריבאונדים במשחקי הליגה, והיה הישראלי הבכיר של הקבוצה גם במספר הדקות ששותף (26.8).

ווריק הוא השחקן השלישי שחוזר מארה"ב לנהריה, אחרי דומיניק ווטרס ודיימון סימפסון, בעוד טוני גפני נשאר לאורך תקופת ההשבתה בישראל.

חמישה זרים מרחבי הליגה אמורים לנחות היום בארץ: סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי ממכבי תל אביב, קיילב אגאדה מהפועל באר שבע, וגם זאק הנקינס ממכבי ראשון לציון ולינדל וויגינטון מעירוני נס ציונה, שטיסתם נדחתה מאתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully