וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ מאושר לחזור לאימונים: "התעוררתי מוקדם מהרגיל. הרגשתי כמו ביום הראשון בבית ספר"

ליברפול חזרה להתאמן בקבוצות קטנות, מאמנה מאושר "עד הירח", מודה שהמצב מוזר ("אנחנו בקדם עונה"), ויודע: יהיה קשה בלי "הבעיטה בתחת" של אנפילד

פלייר שחקני ליברפול חוגגים/טוויטר

בווידאו: ליברפול חוגגת את הזכייה באליפות העולם לקבוצות

יורגן קלופ מאושר מהחזרה של ליברפול לאימונים, בינתיים בקבוצות קטנות. "אני מאושר עד הירח", אמר קלופ על ההתרגשות שלו, שהיא לא רק מהעובדה שהפרמיירליג עשויה לחזור, וליברפול לזכות באליפות. "הבוקר הזה התחיל טוב מאוד", אמר הגרמני, "התעוררתי אפילו מוקדם מהרגיל, ואז הבנתי שזה היום הראשון שלי. זה הרגיש כמו היום הראשון בבית הספר. מבחינתי, זה היה לפני 46 שנה, אבל זה כנראה הרגיש דומה. לבשתי שוב את המדים שלי, ומהסיבות הנכונות, כי אני הולך לאימון. נסעתי למלווד, וממש התרגשתי לראות את כל החבר'ה".

מאמן ליברפול יורגן קלופ חוזר לאימונים. האתר הרשמי של ליברפול, אתר רשמי
מאמן ליברפול יורגן קלופ חוזר לאימונים/אתר רשמי, האתר הרשמי של ליברפול
שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק. האתר הרשמי של ליברפול, אתר רשמי
שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק/אתר רשמי, האתר הרשמי של ליברפול

קלופ טוען ש"מבחינתנו זה קדם עונה. אנחנו לא יודעים כמה זמן זה יימשך, ולא יהיו לנו משחקי אימון או ידידות. אולי נצליח לארגן אם ירשו לנו, כך שזה לא יהיה כמו קדם עונה, אבל זה כן קדם עונה. בדרך כלל לשחקנים שלנו יש שבועיים או שלושה חופש. עכשיו היו להם תשעה שבועות. מצד אחד זה טוב, כי הם זכו למנוחה. מצד שני, אתה לא באמת נח כשאתה מודאג למצבו של העולם".

ליברפול זקוקה לעוד שני ניצחונות כדי להבטיח את האליפות הראשונה שלה אחרי 30 שנה. קלופ טוען ש"כשנתחיל, הכל יתחיל, התחרות תגרום לאינטנסיביות". לדבריו, "העניין הוא לא, 'הו, ליברפול זקוקה לעוד שני ניצחונות לאליפות'. זה לא רק שניים, אלא שניים. צריך לנצח אותם. אנחנו רוצים לשחק את הכדורגל הכי טוב שאפשר. יותר טוב מקבוצות אחרות שנלחמות על ליגת האלופות, או נלחמות על הישארות. נצטרך לעשות את זה, לצערנו, בלי הדחיפה הכי טובה בעולם, בלי הבעיטה בתחת הכי טובה שיש, הקהל של אנפילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully