וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתחרה עם דאבור על מקום בהרכב? הופנהיים עוקבת אחרי שון וייסמן

לנציגיו של חלוץ וולפסברגר קשר חם עם הקבוצה הגרמנית, שהצטרפה למירוץ. וייסמן זוכה להתעניינות מבורדו וגם ויטסה וראפיד וינה גיששו בינואר, אבל הבינו שהוא מעדיף לעבור לבונדסליגה

רויטרס

בוידאו: באיירן מינכן מתאמנת

שון וייסמן אמנם הוזכר אתמול (שני) כמועמד לבורדו הצרפתית, אבל חלוץ וולפסברגר ונבחרת ישראל מכוון לבונדסליגה הגרמנית. בסוכנות האנגלית שמייצגת את וייסמן, חתום גם קשר הופנהיים עילי אלמקייס ונציגיו של החלוץ ניסו לעניין אותם בחלוץ. בהופנהיים כבר החלו במעקב צמוד אחר וייסמן ולא מן הנמנע שבעונה הבאה נראה תחרות בינו לבין מונס דאבור על מקום בחוד.

וייסמן זכה בחודשים האחרונים להתעניינות גם מצדן של ויטסה ארנהם וראפיד וינה, כאשר הקבוצה האוסטרית שקלה להגיש עבורו הצעה כבר בינואר, אבל הבינה שהוא מעדיף לעבור לליגה בכירה יותר. החלוץ הוצע לקבוצות נוספות בבונדסליגה, ביניהן גם שאלקה ובורוסיה דורטמונד, אבל מדובר כמובן בהליך רגיל במסגרתו שחקנים מוצעים לקבוצות רבות.

סוכנו של וייסמן אמר אתמול על בורדו: "לדעתי, הליגה הצרפתית היא שלב ביניים אידיאלי לפני הקבוצות הגדולות באירופה. בורדו זה יעד מעניין לשון, אבל יש גם כמה קבוצות נוספות שמתעניינות. המטרה שלו היא להגיע הכי רחוק שאפשר. כרגע עדיין יש לו חוזה בוולפסברגר, עוד מוקדם להגיד איפה ישחק".

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
רוצה לגרמניה. וייסמן/GettyImages

וייסמן, 24, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, עבר בקיץ שעבר לליגה האוסטרית ופתח בסערה את העונה. עד הפסקתה בשל פגרת הקורונה, הספיק לכבוש 29 שערים ב-30 משחקים בכל המסגרות עבור וולפסברגר, כולל 22 שערים ב-21 משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully