וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד הליגה הבלארוסית: ליגת העל בכדורסל

19.5.2020 / 9:35

פניות למנהלת מגופי שידור בחו"ל, זרים יקרים שמוכנים להגיע בזול וסקאוטים שמסכימים לשהות בבידוד בישראל כדי לצפות באבדיה ומדר מקרוב: חזרתה של ליגת העל גוררת התעניינות בינלאומית מפתיעה, ועשויה להזרים גם סכומי כסף לא מבוטלים

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

חזרתה של ליגת העל בכדורסל והשינויים הרבים בסגלים שנוצרו בעקבותיה, הנחיתו בישראל זרים אמריקאים רבים שמגיעים מרקע שונה לחלוטין. בעוד חלק מהשחקנים החדשים כבר שיחקו בישראל בליגה הלאומית או שהגיעו מליגות נמוכות אחרות, יש גם לא מעט מקרים של זרים צעירים עם מוניטין מעניין ופוטנציאל גבוה, שבוחרים להגיע במפתיע לישראל לחודשיים בלבד.

"הייתה לי שיחה עם הסוכן של השחקן שהבאנו, אמרתי לו - אתה בטוח שהוא מוכן להגיע ב-6,000 דולר?", סיפר הבוקר (שלישי) לוואלה! ספורט גורם בכיר בקבוצה בליגה, שניסה להסביר מדוע זרים בוחרים לוותר על כסף כדי להגיע לישראל. "הוא אמר לי - יש לי הצעות לעונה הבאה ב-200 אלף דולר בערך, אבל הליגה הישראלית היא הליגה היחידה שתשוחק בתקופה הזאת. החשיפה שתהיה לליגה היא גבוהה מאוד, והרבה מאוד אנשים וקבוצות יראו את המשחקים. שווה לנו לקחת את הצ'אנס הזה ולהרוויח יותר כסף בעונה הבאה".

ג'ורדן המילטון שחקן הפועל תל אביב מול דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
גם הסקאוטים יחזרו. דני אבדיה/לירון מולדובן

לוואלה! ספורט נודע כי החשיפה הגדולה שהליגה תקבל עשויה להיות שווה כסף גם למנהלת הליגה ולבסוף גם לקבוצות. מספר גופי תקשורת מהעולם פנו בימים האחרונים למנהלת כשהם מתעניינים ברכישת זכויות השידור של המשחקים, בין היתר כדי לעקוב אחרי דני אבדיה, שחקנה של מכבי תל אביב, שאמור להיבחר בין הבחירות הראשונות בדראפט ה-NBA.

לא רק גופי תקשורת מתעניינים במשחקים. מספר סקאוטים של קבוצות NBA עשויים לעשות את הדרך לישראל בתקופה הקרובה ולאחר תקופת הבידוד לצפות במשחקי הליגה השונים, ובין היתר לעקוב מקרוב אחרי אבדיה וים מדר, שגם כן נרשם לדראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully