וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות בריאל מדריד: פרס רוצה את סלאח, זידאן מעוניין במאנה

בספרד טוענים שהבלאנקוס שוב ינסו לצרף את אחד מכוכבי ליברפול, אבל בינתיים אין הסכמה בין הנשיא למאמן. קרוס עומד למכירה

רויטרס

לפי האתר "דון באלון", ריאל מדריד עדיין לא ויתרה על האפשרות לרכוש שחקן בסכום עתק בקיץ הקרוב, למרות המשבר הכלכלי בכדורגל העולמי שנוצר עקב התפרצות נגיף הקורונה.

בריאל היו מאוד רוצים לראות את קיליאן אמבפה, אבל מבינים שזה כנראה לא יקרה בקיץ ומפנים שוב תשומת לב לליברפול. וכאן גם מגיעים חילוקי דעות בין הנשיא פלורנטינו פרס למאמן זינדין זידאן.

בעוד פרס מאוד מחבב את מוחמד סלאח ורואה בו את הצלע השלישית האידיאלית בחלק קדמי שכבר כולל את אדן הזאר וקארים בנזמה, זידאן דווקא לא מאוד מתרשם מהמצרי והיה מאוד שמח לצרף דווקא את סאדיו מאנה. הנשיא טוען שסלאח גם יותר מתאים בגלל שיש צורך בחיזוק הכנף הימנית, זידאן מתעקש על הסנגלי וכולם מנסים לקחת בחשבון את המשקעים בין המצרי לבין סרחיו ראמוס.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס תופס את שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
גם הרגע הזה נלקח בחשבון. סלאח וראמוס/רויטרס

עוד מוסיפים ב"דון באלון" שבריאל הציבו תג מחיר של 110 מיליון יורו על טוני קרוס. הגרמני לא רוצה לעזוב, אבל ייתכן שייאלץ לעשות זאת בכל כורחו בגלל שהבלאנקוס רוצים לגייס סכום שיסייע להם להתחזק בעמדה אחרת.

למרות שקבוצות צמרת רבות באירופה היו שמחות להתחזק בקרוס, ישנה תמימות דעים שבתקופה הנוכחית הסכום אותו פרס דורש הוא מוגזם וספק גדול מאוד אם הוא יימצא קונה. הדברים אמורים גם בגלל גילו של קרוס: 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully