וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד החתימה את ולדי קופמן, עומר גרא וגיא קורדובה

אלופת 2019 צירפה שלושה שחקנים לקראת העונה הבאה. המאמן אולג בוטנקו: "נמשיך לחזק את הקבוצה כדי להיאבק על כל התארים"

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד אימון בכורה בשגרת הקורונה של מלאגה

הפועל אשדוד, אלופת 2019 בכדוריד הישראלי, החלה בהכנות לעונה הבאה והודיעה הערב (שני) על צירופם של ולדי קופמן ממכבי ראשון לציון ועומר גרא מהפועל ראשון לציון. השניים שיחקו יחד במדי מכבי ראשון לציון וגם בנבחרת ישראל, ואליהם הצטרף כהחתמה שלישית גם גיא קורדובה ששיחק בבני הרצליה ולפני כן ברמת השרון וחולון.

אשדוד חתמה את העונה שנעצרה במקום השלישי בליגה, והעפילה לראשונה בתולדותיה לגמר גביע המדינה שגם הוא לא התקיים בשל משבר הקורונה. עדיין לא נקבע מועד סופי לפתיחת העונה הבאה, אבל אשדוד כבר מראה שהיא מתכוונת להתמודד שוב על כל התארים.

עומר גרא במדי הפועל ראשון לציון בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
נודד דרומה. עומר גרא/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המאמן אולג בוטנקו אמר: "אנחנו בונים את הסגל לעונה הבאה ומשתדלים לחזק אותו בשחקנים איכותיים ומנוסים. נמשיך לחזק את הקבוצה, כשהמטרה הברורה היא להמשיך להיאבק על כל התארים".

קופמן בן ה-32, ששיחק בעבר גם במכבי תל אביב, במכבי קרית מוצקין ובנבחרות ישראל, והיה שותף לזכייה בתואר אליפות ובגביעי המדינה, מצטרף לעמדת המרכז לצד עומרי קושמרו. השניים החמיצו את החלק האחרון של העונה הזו בגלל פציעות, אבל הציוות שלהם מעניק לאשדוד עומק ומסמן ככל הנראה שהמונטנגרי זארקו פאיוביץ' לא ימשיך בקבוצה.

גרא בן ה-28, שזכה גם כאן בתארי אליפות וגביע המדינה עם מכבי ראשון לציון, מגיע לעמדת הפיבוט שבה אשדוד התבססה בשנתיים האחרונות על שי הרשקוביץ ויוסי ביטרמן, כאשר במהלך העונה השתלב גם איתי סויסה ששב מהפרויקט בגרמניה. נכון לרגע זה, הרשקוביץ בוחן את המשך עתידו במשחק, וביטרמן צפוי לשוב בתחילת העונה הבאה אחרי החלמה מפציעה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully