וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב השלימה את הסגל החדש: ג'ורדן דייויס וטאליב זאנה חתמו

18.5.2020 / 12:53

הגארד (22, 1.88 מ') מגיע מראסטה וכטה, גם אקס נס ציונה צורף. קבוצתו לשעבר החתימה את הגארד הקנדי לינדל וויגינטון, הגארד האמריקאי מילטון דויל חתם באילת

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

קבוצות ליגת העל ממשיכות לבנות את הסגל לקראת העונה הקרבה, כשמבקביל נוחתים בכל יום שחקנים אמריקאים שנכנסים לבידוד לקראת פתיחת האימונים בעוד פחות משבועיים. הפועל תל אביב הודיעה היום על החתמתו של הסנטר טאליב זאנה ששיחק בעירוני נס ציונה בשתי קדנציות שונות. זאנה (29, 2.06) הגיע לנס ציונה בקיץ 2017 והיה לאחד השחקנים הטובים בליגת העל כשהוא רושם 13.9 נקודות ו-9.4 ריבאונדים למשחק. הוא שב לנס ציונה אחרי כמה חודשים אך לא עזר לקבוצה להגיע לפיינל פור. את העונה הנוכחית העביר במדי אייפון מהליגה הראשונה בטורקיה. זאנה מצטרף לסגל הזר של האדומים במקומו של לטביוס וויליאמס שלא ישוב, ולצידם של סק הנרי וג'ורדן המילטון.

בשעות הצהריים הודיעו האדומים של הגארד האמריקאי ג'ורדן דיוויס ששיחק עד לאחרונה בראסטה וכטה הגרמנית. דיוויס (22, 1.88) הוא בוגר אוניברסיטת צפון קולורדו משנת 2018 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו במנרסה הספרדית, והעונה בגרמנית רשם 11 נקודות למשחק בבונדסליגה ו-19 נקודות למשחק בשישה משחקים בליגת האלופות של פיב"א. "אנחנו שמחים מאוד על השלמת הסגל לקראת סיום העונה. ההנהלה שלנו השקיעה את מירב המאמצים לסגור את הסגל במהירות האפשרית כדי שנוכל לחזור לעניינים בצורה הטובה ביותר, ונוכל לעבוד כמו שצריך כדי להתקדם ולהעמיד את הקבוצה הטובה האפשרית למען האוהדים שלנו", אמר המאמן יאניס קסטריטיס בהודעה לעיתונות מטעם המועדון.

* עירוני נס ציונה החתימה את הגארד הקנדי לינדל וויגינטון ששיחק העונה בליגת הפיתוח של ה-NBA במדי איווה אנרג'י וולבס. וויגינטון (22, 1.88), בוגר אוניברסיטת איווה סטייט הגדולה, נחשב לכישרון גדול, שאף זכה עם נבחרת קנדה באליפות העולם עד גיל 19 בשנת 2017. בשנתו הראשונה במכללות רשם 16.7 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים, ובשנתו השנייה רשם 13.4 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים כשהוא עובר לספסל ונבחר לשחקן השישי של השנה בביג 12. אחרי שלא נבחר בדראפט הגיע לקבוצת הפיתוח של מינסוטה ורשם 15.3 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק. הוא מצטרף לרייבונטה רייס, קמרון אוליבר וג'יי פי טוקוטו בקבוצה של נדב זילברשטיין.

* הפועל אילת סיכמה על צירופו של הגארד האמריקאי מילטון דויל, בעל עבר בברוקלין נטס. דויל (26, 1.93) הוא בוגר אוניבריסטת לויולה מאילינוי משנת 2017 שלא נבחר בדראפט ה-NBA אך חתם בברוקלין ונשלח לקבוצת הפיתוח שלה, לונג איילנד נטס. בדצמבר 2017 הוא חתם על הסכם דו צדדי עם ברוקלין ושיחק עשרה משחקים במדי הנטס. באוגוסט 2018 הצטרף דויל למורסיה הספרדית, אך לא פרץ כפי שציפו ממנו כשקלע 11.1 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק. אחרי עונה אחת שב לליגת הפיתוח, חתם בווינדי סיטי בולס, קבוצת הפיתוח של שיקגו, העיר בה נולד, ורשם עונה מצוינת עם 17.5 נקודות, 5.8 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים למשחק. דויל יהיה הזר השלישי בסגל של אריק אלפסי לצד שנון שורטר וג'ורדן קרוליין. הקבוצה אף צירפה את בן קרטר מהפועל,עפולה, בהנחה שהליגה הלאומית תבוטל רשמית בשבוע הבא, במקומו של יהונתן שולדבראנד שלא ישוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully