וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ' מככב בנבחרת תגליות העונה בליגות הגדולות

אקס מכבי תל אביב ממשיך לסחוט מחמאות. באתר הגרמני Onefootball כתבו: "הוא הציג יכולת משכנעת מתחילת העונה ועד סופה"

רויטרס

פרדראג ראיקוביץ' ממשיך לסחוט מחמאות באירופה אחרי עונה נהדרת במדי ריימס הצרפתית ובאתר הגרמני Onefootball בחרו בו לנבחרת תגליות העונה בליגות הגדולות ביבשת. ביחד איתו נבחרו שחקנים כמו ויקטור אושימן (ליל), דיאן קולוסבסקי (פארמה), אדוארדו קמאבינגה (ראן), אלפונסו דייויס (באיירן מינכן) ומייסון מאונט (צ'לסי).

"פרדראג ראיקוביץ' הגיע לריימס ממכבי תל אביב והציג יכולת משכנעת מתחילת העונה ועד סופה", נכתב באתר, "העובדה לפיה ריימס ספגה את מספר השערים הנמוך בליגה הצרפתית, היא הרבה הודות להופעות של הסרבי בן ה-24".

שמו של ראיקוביץ' כבר מוזכר כמועמד למעבר לקבוצה גדולה יותר ובמכבי תל אביב עוקבים בעניין מאחר שלצהובים יש אחוזים מהמכירה הבאה. בכל מקרה, מכבי צפויה לקבל 300 אלף יורו - על פי סעיף בונוס בחוזה המכירה לריימס - סכום שהיא תכניס כתוצאה מהעובדה שהצרפתים הבטיחו את השתתפותם במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה.

שוער ריימס פרדראג ראיקוביץ' לצד שחקן פריס סן ז'רמן פבלו סראביה. AP
הותיר חותם גדול. ראיקוביץ'/AP

ראיקוביץ' סיים עונת בכורה פנטסטית בליגה הצרפתית. ריימס הצנועה ספגה פחות מכל קבוצה אחרת בצרפת (21 שערים ב-28 משחקים) והשיגה במפתיע את המקום החמישי שמבטיח לה חזרה לאירופה לראשונה מאז 1962/63. לסרבי בן ה-24 חלק גדול בכך, לאחר ששמר על שער נקי ב-12 משחקים והוציא את הכדור מהרשת רק 18 פעמים ב-27 המחזורים בהם פתח (שוער המשנה ספג שלישייה במשחק היחיד שלו).

ראיקוביץ' הוביל את הליגה הצרפתית גם בעצירות פנדלים, עם ארבע כאלה בליגה (מתוך חמש בעיטות) ועוד אחד בדו קרב הפנדלים שהעלה את ריימס לחצי גמר גביע הליגה. זה נתון השיא לשוער מאז החלה בדיקת הנתונים בליגה הצרפתית ב-2006/07, והכי טוב העונה בחמש הליגות הבכירות באירופה. ההצלחה הזו זיכתה את ראיקוביץ' במקום בנבחרת העונה של העיתון המוביל "פראנס פוטבול" והוא נבחר לשוער המצטיין של ליג 1 בכלי תקשורת נוספים בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully