וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני: "פיקה היה מפוחד בפרמיירליג, פרגוסון חשב שהוא לא מתאים מבחינה פיזית"

החלוץ ששיתף פעולה עם בלם ברצלונה במנצ'סטר יונייטד "חשף": "היה משחק מול בולטון שפחות או יותר סיים לו את הקריירה באנגליה"

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת חזרת הבונדסליגה

ג'רארד פיקה נחשב כבר שנים לאחד הבלמים הטובים בעולם. אלא שלא כולם זוכרים שפיקה היה בלם די כושל במנצ'סטר יונייטד ושוחרר על ידי אלכס פרגוסון לפני שחזר לברצלונה ב-2008 והפך לשותפו של קרלס פויול במרכז ההגנה הקטלאני. ויין רוני, החלוץ ששיתף פעולה עם פיקה ביונייטד, ערך ראיון מעניין ל"סאנדי טיימס" ו"חשף" מדוע בעצם החליט פרגוסון לוותר על פיקה.

ויין רוני מנצ'סטר יונייטד ג'רארד פיקה ברצלונה. GettyImages
לא התאים לפרמיירליג? פיקה נאבק ברוני/GettyImages

"היה לנו משחק חוץ מול בולטון שפחות או יותר סיים לפיקה את הקריירה ביונייטד", אמר רוני, "הוא היה צעיר והרגיש מפוחד שם ואני חושב שבמשחק הזה פרגוסון החליט שהוא לא מתאים לפרמיירליג מבחינה פיזית. אני זוכר את וידיץ'. לא משנה אם שיחקנו מול בולטון או שהתמודדנו מול דרוגבה וצ'לסי - הוא תמיד היה הולך למכון כושר יום או יומיים לפני ומתכונן".

אגב, באותו משחק מול בולטון, יונייטד הפסידה 1:0 משער של ניקולא אנלקה החלוץ הצרפתי שהתגבר על השמירה של פיקה וכבש. אלא שמאז אותה תקופה הרבה מאוד דברים השתנו ומעטים האמינו שפיקה יהפוך לבלם שהוא היום. מאז שעזב את יונייטד, פיקה היה שותף לתקופת הזוהר של ברצלונה וזכה עמה בלא פחות מ-28 תארים. יש לו גם מעל 100 הופעות בנבחרת ספרד עמה הוא זכה במונדיאל ב-2010 וביורו שנתיים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully