וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פונטי: "בטוח ששר הספורט הנכנס יידע להכיר בחשיבותו של הספורט"

17.5.2020 / 10:04

יושב ראש איגוד הג'ודו בירך את חילי טרופר ערב השבעת הממשלה החדשה: "ילמד את הספורט שלנו לעומק ויעמיק את השימוש בספורט ככלי חינוכי וקהילתי", ונפרד ממירי רגב: "היתה שם עבור הענף שלנו"

באדיבות משרד ראש הממשלה
מירי רגב שרת הספורט עם ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
מירי רגב שרת הספורט עם ירדן ג'רבי/ברני ארדוב

לקראת השבעתה של הממשלה החדשה הודה יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי לשרת הספורט היוצאת מירי רגב ובירך את השר הנכנס חילי טרופר: "השרה רגב היתה לצד הג'ודו הישראלי בצמתים רבים", כתב פונטי. "מעבר לעזרה הכלכלית, היא היתה שם כשניסו למנוע מאיתנו להגיע ולהתחרות במדינות ערב, כשניסו לנדות אותנו, כשלא הסכימו שיתלוו אלינו מאבטחים, ובזכות הגעתה זכינו לאבטחה. היא היתה עבורנו כשהיו קשיים דיפלומטיים ופעלה מאחורי הקלעים, היא עזרה באירוח תחרויות בינלאומיות, בקשר עם גורמים בינלאומיים ובפעילות בכל שעה בה ביקשנו את עזרתה.
מגיעה לה תודה גדולה מכל קהילת הג'ודו הישראלי וממני אישית: תודה על מה שעשית עבורנו ובהצלחה גדולה במשרד התחבורה".

לשר הספורט הנכנס, הידוע כאוהד הפועל ירושלים, כתב פונטי: "את השר הנכנס חילי טרופר איני מכיר באופן אישי, אבל ממה שניתן להתרשם, מדובר באדם ערכי ורציני, איש שחייו מוקדשים לחינוך וערכים, אוהד ספורט מושבע. אני בטוח שהשר טרופר ילמד את הספורט שלנו לעומק כפי שהוא עשה בתחומים אחרים, יעמיק את השימוש בספורט ככלי חינוכי וקהילתי, ויכיר בספורט הישראלי ובחשיבותו למגוון תחומי חיים, הן מבחינה חינוכית וערכית, הן במישור הבינלאומי והן ככלי חברתי.
אנחנו כבר מחכים לאימון הג'ודו הראשון שלו עם נבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully