וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת אופטימיים: הקהל יחזור למגרשי ליגת העל ב-23 ביוני?

17.5.2020 / 9:38

השיפור במצב התחלואה מעודד את ראשי הענף שנערכים למאמץ החזרת האוהדים החל מחלקו השני של הפלייאוף העליון: "הכל יבוא על מקומו בזמן"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי שהצליחו לטפל בעניין החיילים מול אכ"א ואחרי שקיבלו את אישור ראשי הערים להפחתה ואפילו ביטול דמי השימוש באצטדיונים העירוניים, במנהלת הליגות נערכים למאמץ הבא והוא להחזיר את הקהל למגרשים במהלך הפלייאוף.

באשר ל-30 במאי, התאריך בו הליגה אמורה לחזור, ברור לכולם שהמשחקים יהיו ללא קהל. אבל כל עוד מצב התחלואה הולך ומשתפר והממשלה משאירה את ה-14 ביוני כתאריך בו יחזרו לפעילות המסעדות, בתי הקולנוע והתאטראות, מאמינים במנהלת וגם בקבוצות עצמן שגם היציעים ייפתחו לקהל כך שלפחות בחצי השני של הפלייאוף העליון, החל מה-23 ביוני, ניתן יהיה להכניס אוהדים ליציעים. קיימת גם אפשרות שבשלב הראשון מי שיורשה להיות ביציעים הם בני נוער שנמצאים בסיכון נמוך.

אוהדי הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
מתי היציעים שוב יתמלאו?/לילך וייס רוזנברג

"הכל יכול להשתנות בתקופה כל כך ארוכה", אמרו במנהלת בימים האחרונים. "מי חשב לפני חודש באמצע חג הפסח שנהיה היום במקום הזה ושהקבוצות כבר מקיימות משחקי אימון. קיבלנו אצבע, נמתין קצת עם כל היד ונחכה בסבלנות למשרד הבריאות. הכל יבוא על מקומו בזמן. כמו במקרה של החזרת הכדורגל, גם לגבי הקהל צריך להיות אופטימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully