וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאבון קולמן חתם בחולון, בן קרטר באילת, ג'ו תומאסון בגלבוע

16.5.2020 / 23:28

הפורוורד (28, 1.98) שהצטיין בבלגיה חבר לוושינגטון והול אצל הסגולים. המתאזרח יצטרף לקבוצה של אריק אלפסי, ואילו הגארד (26, 1.93) ששיחק בשנתיים האחרונות בפולין יצפין לגן נר

שחקן הפועל חולון שאבון קולמן. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
הסגל ממשיך להיבנות. קולמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

הפועל חולון הודיעה היום (שבת) על החתמתו של הפורוורד שאבון קולמן, שיגיע לישראל בימים הקרובים. קולמן הוא הזר השלישי שחותם בחולון מאז ההודעה על חזרת הליגה, אחרי שהסגולים צירפו את דזי וושינגטון מהליגה השנייה בטורקיה ואת ג'ימי הול מהליגה הלאומית.

קולמן (28, 1.98) מגיע לחולון מקבוצת קנגרוס הבלגית, שם היה לאחד השחקנים המובילים בליגה הראשונה במדינה עם 16.5 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בממוצע. שנה קודם לכן רשם 16.4 נקודות ו-8.8 ריבאונדים בממוצע במדי דורדכט ההולנדית. קולמן הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה סטייט היוקרתית, כשבשנתו האחרונה במכללה רשם 10 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע.

במקביל פועלים בחולון במישור נוסף. המאמן סטפנוס דדאס, שהאריך את חוזהו לעונה נוספת כמאמן הסגולים רק אתמול, לא מצליח למצוא דרך להגיע לישראל. על פי הודעת חולון לא נראה פיתרון שיוביל את דדאס לארץ, ובשל העובדה שהוא יצטרך לשהות בבידוד, הוא צפוי להחמיץ לפחות את כל שבוע האימונים הראשון של הקבוצה.

בן קרטר, הפועל ירושלים. האתר של הפועל ירושלים, אתר רשמי
לא קיבל דקות בירושלים, אולי באילת? בן קרטר/אתר רשמי, האתר של הפועל ירושלים

גם הפועל אילת ממשיכה להתחזק וצירפה את שחקן הפנים המתאזרח בן קרטר ששיחק עד לאחרונה במדי הפועל עפולה. החוזה של קרטר באילת הוא עד לתום העונה הבאה. קרטר (25, 2.03), בנו של שחקן העבר מייקל קרטר, חתם בעונתו הראשונה כמקצוען בהפועל ירושלים אך לא זכה לשחק יותר מדי. בקיץ 2018 חתם בהפועל עפולה ושיחק שם עד לסיום הכפוי של הליגה הלאומית כשהוא רושם העונה 13 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק.

הפועל גלבוע/גליל צירפה הערב זר שני כשהחתימה את הגארד האמריקאי ג'ו תומאסון ששיחק בשנתיים האחרונות בז'ילונה גורה הפולנית. תומאסון (26, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת רייט סטייט ששיחק גם ברומניה ורוסיה, והוא מצטרף לטים קולמן שחתם בשבוע שעבר ומייקל יאנג ששב למועדון. "מאוד שמחים על ההחתמה של ג'ו תומאסון, שחקן מאוד רעב, עם תשוקה רבה למשחק שרוצה להצליח ומחכה להזדמנות, אני בטוח שאנחנו נהנה מהכישרון שלו, והוא ייהנה מהאווירה בגלבוע", אמר המאמן ליאור ליובין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully