וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני טוען: סרחיו ראמוס עשה במכוון את העבירה ה"גאונית" על מוחמד סלאח בגמר 2018

האיטלקי טוען שראמוס הוא "הבלם הטוב בעולם", וסבור שהפציעה של חלוץ ליברפול בגמר הצ'מפיונס היא חלק מ"השנינות השטנית" שלו, ובלעדיו שחקני ההגנה של ריאל מדריד נראים כמו "נערי בית ספר"

רויטרס

ג'ורג'ו קייליני כינה את סרחיו ראמוס "הבלם הכי טוב בעולם", וטען שהעבירה שהוא עשה על סרחיו ראמוס בגמר ליגת האלופות הייתה מכוונת, ולכן "מהלך גאוני". כזכור, ראמוס, בלם ריאל מדריד, גרם לפציעה קשה לסלאח בגמר הצ'מפיונס ב-2018 שבסיומו ריאל ניצחה 1:3 את ליברפול וזכתה בגביע. ראמוס נחת על סלאח עם כל הגוף וגרם לפציעה קשה אצל המצרי, שבעקבותיה הוא גם כמעט פספס את המונדיאל.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס תופס את שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
טעות או במכוון? ראמוס וסלאח/רויטרס
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס תופס את שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
"יודע להכריע משחקים גדולים"/רויטרס

"הוא הבלם הכי טוב בעולם", כתב קייליני על ראמוס באוטוביוגרפיה של האיטלקי, "אומרים שהוא אימפולסיבי, בכלל לא טקטי, שבכל עונה הקבוצה שלו סופגת 10-8 שערים באשמתו, שהוא טכני מאוד ויכול היה להיות חלוץ, שזה בדיוק ההפך ממני. עם זאת, יש לו שתי תכונות שכמעט לאף אחד אחר אין. הוא יודע להכריע משחקים גדולים, עם עצירות שמנוגדות לכל היגיון, והוא גם יכול לגרום לפציעות אצל היריבות בעזרת השנינות השטנית שלו.

"זאת של סלאח בגמר 2018 הייתה מהלך גאוני. הוא תמיד אמר שהוא לא עשה את זה בכוונה, בידיעה שבתשע מתוך עשר פעמים כשאתה נופל ככה ולא משחרר, אתה מסכן את הזרוע של היריב שלך".

עוד טוען הבלם האיטלקי של יובנטוס ששאר שחקני ההגנה של ריאל מדריד נראים בלי ראמוס כמו "תלמידי בית ספר": "העוצמה שהוא משדר רק מעצם הנוכחות שלו היא מדהימה. בלי ראמוס, אלופים כמו וראן, קרבחאל ומרסלו נראים כמו ילדי בית ספר. פתאום הם קורסים. ריאל מדריד הופכת לקבוצה בלי הגנה. איתו בברנבאו, אתם יכולים להיות בטוחים שריאל לא הייתה סופגת ככה מול אייאקס. אני שם על זה כל סכום של כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully