וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: השאלות של איביץ' לפני משחק האימון הראשון של האלופה

16.5.2020 / 11:43

הצהובים יפגשו את הפועל רעננה (17:30), יבחנו את הכושר של דור פרץ וניק בלקמן לקראת הפלייאוף, ויחלו להתרגל למשחקים ללא קהל: "נראה איך זה מרגיש". טיבי וגולסה ייעדרו

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בדיוק שבועיים לפני שובה של ליגת העל, תקיים הערב (שבת) מכבי תל אביב ניסוי כלים ראשון מול הפועל רעננה (17:30, דיווחים חיים בוואלה! ספורט). זה יהיה משחק האימון הראשון של מכבי תל אביב, וייערך יותר משלושה שבועות מאז חזרו השחקנים להתאמן בקרית שלום. כזכור בשבועיים הראשונים האימונים היו ללא מגע ומאז יום ראשון האחרון, מכבי תל אביב כמו יותר הקבוצות מתאמנות עם מגע מלא. משחק החזרה של מכבי תל אביב לפלייאוף העליון יפגיש אותה בעוד שבועיים עם הפועל חיפה שניצחה אתמול במשחק אימון את הפועל חדרה.

שחקני מכבי תל אביב איתי שכטר, עומר אצילי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עד כמה הם חדים? שחקני האלופה מתכוננים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במשחק הערב צפוי ולדאן איביץ' לתת דקות לכל השחקנים הכשירים. יהיה מעניין לראות עד כמה חזר לעצמו דור פרץ שמתאמן בצורה מלאה כבר זמן רב אבל טרם שותף במשחק רשמי. איתן טיבי ואייל גולסה שסוחבים פציעות קלות והתאמנו בצורה חלקית בשבוע החולף, צפויים להיעדר. צ'יקו אופואדו טרם הספיק לחזור לישראל מניגריה. איביץ' צפוי להריץ בעמדת החלוץ גם את ניק בלקמן שמיועד לחלוק את דקות השפיץ עם איתי שכטר כל עוד אופואדו בחוץ. גם אילון אלמוג ישמש אופציה לחלוץ המטרה בפלייאוף העליון.

עוד בוואלה

הצהוב עולה? נסו לזהות מי מהשמות המוכרים שיחק במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

אורוש ניקוליץ', שציפה להיות חלק מהפלייאוף העליון ואפילו התאמן טוב בשבועיים הראשונים מאז החזרה לקרית שלום, פצוע כבר עשרה ימים וספק אם יוכל לחזור לעצמו. "זה כנראה יהיה פלייאוף בלי קהל וזה לא קל לקבוצה כמו מכבי תל אביב שרגילה לאוהדים דוחפים ביציעים. מהבחינה הזו יהיו לנו את אותם תנאים הערב נגד רעננה ונראה איך זה מרגיש", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

למכבי תל אביב מתוכנן עוד משחק אימון מול בית"ר תל אביב בת ים ביום ראשון הבא.

אגב, מגן הקבוצה אנריק סבוריט צייץ היום סרטון קצר של חופי הים המלאים בתל אביב, ותהייה: "הנורמליות חזרה לישראל! אבל שחקני הכדורגל נשארים בבידוד עד לסוף הליגה ??".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully