וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: פול דילייני ואלונזו קולמן יחזקו את הקבוצה

הגארד (33, 1.88) ששיחק העונה באשקלון מהלאומית ונמצא בתהליכי קבלת אזרחות יצטרף לנועלת הטבלה. קולמן (31, 2.03) עולה גם הוא לליגה הבכירה אחרי שלוש קדנציות בלאומית. גם קפטן העתודה יאיר קרביץ צפוי לשחק באשדוד

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד את האימון הראשון במלאגה אחרי הסגר והבידוד

קבוצות ליגת העל השונות ממשיכות לבנות את הסגל לקראת חזרת העונה, כשכבר היום (שבת) ינחתו זרים ומתאזרחים ראשונים לקראת פתיחת האימונים הרשמית ב-1 ביוני.

שחקן הפועל חולון פול דילייני. ברני ארדוב
עוד תחנה בישראל. דילייני/ברני ארדוב

מכבי אשדוד מינתה רק אתמול את עמית תמיר למאמנה במקומו של בראד גרינברג עד לסיום העונה, ובינתיים נועלת הטבלה עושה צעדים כדי לנסות ולבנות סגל תחרותי שינסה להפתיע ולהישאר בליגה. השחקן הראשון שסגר בקבוצה הוא הגארד האמריקאי פול דילייני, שנמצא בתהליכי קבלת אזרחות ישראלית. דילייני (33, 1.88) שהגיע לישראל בקיץ 2009 הספיק מאז לשחק בעירוני נהריה, מ.כ הבקעה, מכבי קרית גת, הפועל חולון, מכבי ראשון לציון ובשנתיים האחרונות בליגה הלאומית במכבי הוד השרון ואליצור אשקלון במדיה רשם העונה 19.5 נקודות, 7.1 אסיסטים ו-6.5 ריבאונדים למשחק.

שחקן נוסף שאמור להצטרף לאשדוד הוא הגארד יאיר קרביץ, קפטן נבחרת העתודה מהקיץ החולף, ששיחק העונה במכבי רעננה מהליגה השנייה. קרביץ בן ה-21, שיחק בעונת 2018/19 במדי הפועל באר שבע והעונה היה אחד השחקנים הישראלים הטובים בלאומית עם 11.7 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק.

כמו כן הצטרף הפורוורד אלונזו קולמן (31, 2.03) שעולה לליגה הבכירה אחרי שלוש קדנציות בלאומית. הגיע ארצה לראשונה בעונת 17/18 ושיחק במכבי רחובות, במדיה רשם 17.3 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק. לאחרונה הוא עבר להפועל ר"ג/גבעתיים, אחרי שפתח את העונה בהפועל עפולה, עימה רשם ב-14 משחקים שורה סטטיסטית של 14.5 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-30 דקות לערב. כמו כן הוא שיחק בקנדה, איסלנד, מקסיקו, פינלנד וצרפת.

* טים קולמן, הזר החדש של גלבוע גליל, הפך לראשון שמגיע לארץ ביחד עם ספנסר וייס המתאזרח של באר שבע וחברו של קולמן לגלבוע מייקל יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully