וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד כוכב פרמיירליג הפר את הסגר, וטס לקיים מסיבת מין בפריז"

באנגליה מדווחים ששחקן בכיר, "כוכב, מולטי מיליונר", הפר את החוקים בשתי מדינות אחרי ששכר מטוס פרטי, מסעדה ודירה מיוחדת וחגג עם סמים ודוגמניות. חקירה עשויה להיפתח נגדו בצרפת

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

"כוכב פרמיירליג הפר את חוקי הסגר בשתי מדינות, לקח טיסה פרטית מבריטניה לפריז, וערך שם מסיבת סקס", כך טוענים ב"סאן". על פי הדיווח, הכדורגלן "המולטי מיליונר" שכר מטוס פרטי על מנת לטוס לבירת צרפת, שם שכר מסעדה והזמין דוגמניות להצטרף אליו ואל חבריו לסעודה גדולה ולמשתה, שכללו לפחות 15 אנשים.

עוד נכתב ש"המסיבה נמשכה בדירה שנשכרה בסמוך למסעדה, שם קיים השחקן יחסי מין עם אישה אחת לפחות". כמו כן דווח כי סוחר סמים הגיע למסיבה, אבל לא ברור אם הכדורגלן - "שהיה כוכב כאשר חתם בקבוצתו" - אכן לקח סמים.

מגזין צרפת מגדל אייפל פריס. ShutterStock
"חגיגה" בבירת צרפת, שעלולה לעלות ביוקר/ShutterStock

עד ראייה סיפר: "הדוגמניות הגיעו במוניות מיוחדות, והמסעדה הייתה סגורה למסיבה הפרטית שלו, עם מלצרים ששכר במיוחד, בניגוד מוחלט לחוקי הבידוד בצרפת. היו שם לפחות 15 איש, ששתו טקילה וג'ק דניאלס והיו קולניים מאוד. אחר כך המסיבה נמשכה בדירה שהושכרה, וגם שם העניינים יצאו משליטה".

כאמור, השחקן הבינלאומי, שמשתייך לסגל נבחרתו הלאומית, הפר את חוקי הבידוד בשתי מדינות, כולל בריטניה, אחרי שעזב את המדינה וחזר לאנגליה על מנת להתאמן עם חבריו בתום סוף השבוע. ייתכן שחקירה תיפתח נגדו בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully