וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן קרוליין חתם בהפועל אילת, אמיר בל בהפועל באר שבע

15.5.2020 / 21:18

קבוצות ליגת העל ממשיכות להתחזק: הקבוצה של אלפסי צירפה את הפורוורד ששיחק לאחרונה בליגת הפיתוח, זו של רמי הדר החתימה את הגארד

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בווידאו: גל מקל מתעד אימון בכורה בשגרת הקורונה במלאגה

קבוצות ליגת העל ממשיכות להתחזק לקראת חזרת העונה: הקבוצה של אריק אלפסי הוסיפה לסגל את הפורוורד ששיחק עד לאחרונה בליגת הפיתוח של ה-NBA. האדומים של רמי הדר הוסיפו את הרכז ששיחק בליגה המזרח אסיאתית

לקראת החזרה של השחקנים האמריקאים לישראל לתחילת תקופת הבידוד, החל מתחילת השבוע הבא, קבוצות הליגה ממשיכות לצרף שחקנים להחליף את הזרים האמריקאים שבחרו לא לשוב, או לחילופין שלא הגיעו להבנות על שובם.

הפועל אילת שצירפה אתמול את הגארד שנון שורטר הגיעה לסיכום גם עם הפורוורד האמריקאי ג'ורדן קרוליין (24, 2.01), בוגר אוניברסיטת נבאדה מהקיץ שעבר, שהעביר את עונת הבכורה שלו כשחקן מקצוען בליגת הפיתוח של ה-NBA במדי קבוצת סאות' ביי לייקרס.

ג'ורדן קרוליין במדי לוס אנג'לס לייקרס בליגת הקיץ. AP
ברוך הבא. ג'ורדן קרוליין/AP

הפועל באר שבע קרובה להשלמת הסגל. האדומים החתימו את הגארד האמריקאי אמיר בל, ששיחק בעונה שעברה במדי ווסטפורט מלזיה דראגונס שבליגה המזרח אסיאתית. בל (24, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת פרינסטון משנת 2018 שהעביר את עונת הבכורה שלו כמקצוען באגריגנטו מהליגה השנייה באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully