וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת זוגו של דיבאלה רותחת: "אתרי הרכילות לא הפסיקו להטריד אותנו כשהיינו חולים"

אוריאנה סבאטיני פרסמה סרטון אחרי שסיימה בידוד של 61 ימים, ספגה ביקורת והגיבה בכעס: "אם הם רוצים לדבר איתי, שיתקשרו. יש להם את הטלפון שלי, הרי הם לא הפסיקו להתקשר כשחלינו בקורונה"

מתוך האינסטגרם של אוריאנה סבאטיני

בת זוגו של כוכב יובנטוס, פאולו דיבאלה, רותחת מזעם אחרי שספגה ביקורות על סרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. אוריאנה סבאטיני - אחייניתה של טניסאית העבר הגדולה גבריאלה סבאטיני - בילתה עם דיבאלה תקופה ארוכה ומתסכלת בבידוד מוחלט אחרי ששניהם נדבקו בנגיף הקורונה ולא החלימו במשך כחודש.

דיבאלה התעדכן ששחקנים אחרים שנדבקו כבר החלימו, אבל הוא ובת זוגו נדבקו פעם אחר פעם והתוצאות היו חיוביות. סבאטיני החלימה קצת לפניו, אבל המשיכה להישאר לצדו בבידוד. לפני שלושה ימים היא יצאה מביתם בטורינו בפעם הראשונה אחרי כחודשיים ופרסמה סרטון בו אמרה: "היום, אחרי 61 ימים בבידוד, יצאתי לרחוב בפעם הראשונה. אתם בוודאי מתפלאים למה אני מספרת לכם את זה, והאמת היא שתהיתי איך ארגיש כשסוף סוף אוכל לחזור לעולם. זו הרגשה מאוד מוזרה".

למרות שאמרה את הדברים בתום לב, סבאטיני ספגה הרבה ביקורת מגולשים ומאתרי רכילות, שם אהבו שהיא השתמשה במילה "מוזרה" ולא הוסיפה. השחקנית-דוגמנית-זמרת בת ה-24 מאוד נפגעה ואמרה: "אני רואה שההצהרות שלי לגבי היציאה מהבידוד הרגיזו כמה אנשים. כמובן שיש לי הרבה יותר מה להגיד מהמילה 'מוזר'. יש לי הרבה מה להגיד גם על להיות 61 יום בבידוד, כשבערך בחצי מהם אני גם חולה. בסך הכל רציתי לומר משהו קצר, אבל אני רואה שהיום אפילו זה אסור".

הארגנטינאית הוסיפה "אם כל אתרי הרכילות האלו רוצים לשמוע ממני דברים יותר ארוכים ורציניים, הם יכולים להתקשר אליי. יש להם את המספר שלי, הרי הם לא הפסיקו להטריד אותי בזמן שהייתי חולה".

View this post on Instagram

swipe to feel the luv

A post shared by の 尺 ノ ム 刀 ム (@orianasabatini) on

דיבאלה פרסם פוסט ב-6 במאי ובו הכריז שהוא החלים סוף סוף, אחרי שעבר חמש בדיקות והיה חולה במשך חודש וחצי. הארגנטינאי כתב: "החלמתי מקורונה ואני יכול לחזור. התגעגעתי לאימונים ולמשחקים, לא חשבתי שאיעדר כל כך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully