וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: סטפנוס דדאס חתם לעונה נוספת

15.5.2020 / 12:21

המאמן היווני שהצטרף במהלך העונה הנוכחית, האריך את חוזהו: "נרגש להיות חלק מהמשפחה הסגולה". חולון תצרף עוד שני זרים

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

הפועל חולון הודיעה היום (שישי) על החתמתו של המאמן סטפנוס דדאס לעונה הבאה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט השבוע. דדאס, שהגיע לחולון במהלך העונה במקומו של שרון דרוקר, יעמוד על הקווים גם בחזרת העונה ב-20 ביוני, למרות שנכון לעכשיו לא ברור מתי יוכל לחזור לישראל לאור הקשיים הלוגיסטיים בהגעתו.

"זה כבוד גדול עבורי להמשיך להוביל את המועדון הגדול וההיסטורי הזה. אני מגיע לתפקיד עם הרבה מוטיבציה ונרגש להיות חלק מהמשפחה הסגולה", אמר דדאס בהודעה לעיתונות של הסגולים, "תודה ענקית להנהלה ולאוהדים הנהדרים שלנו שגרמו לי להרגיש בבית מהרגע הראשון בחולוניה. בעונת 20/21 ננסה לכתוב פרק חדש בהיסטוריה של המועדון, נתראה בקרוב".

היו"ר איתן לנציאנו הוסיף: "אנחנו שמחים על שובו של סטף שממשיך איתנו לפחות עד סוף עונת 20/21. אנחנו מעריכים את רצונו לחזור להמשך העונה הנוכחית, זאת למרות שכרגע מועד הגעתו לארץ אינו נראה באופק מה שעשוי להשפיע על ההכנה המקצועית של הקבוצה. לסטף לא היה ספק לגבי חזרתו לישראל העונה, זאת למרות שנבנית קבוצה חדשה תוך מספר ימים ובאילוצים מקצועיים. סטף יודע מראש שהמטרות שהצבנו לעצמנו לסיום העונה הנוכחית רחוקות ממה שהצבנו לעצמנו בתחילתה של העונה וכך גם הציפיות. אנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת לסיים את העונה בכבוד ולנצל את החזרה למגרשים כסוג של הכנה לעונה הבאה".

מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
המשכיות בחולון. דדאס/ברני ארדוב

חולון צירפה מאז ההודעה על חזרת הליגה בשבוע שעבר שני זרים - דזי וושינגטון וג'ימי הול, ואמורה להחתים עוד שני שחקנים נוספים בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully